Santrauka:
Darbe, rementis nagrinėta moksline literatūra, rašoma apie tėvų įtaka ikimokyklinio amžiaus vaikų fiziniam aktyvumui. Nagrinėta fizinio aktyvumo nauda bei svarba ikimokyklinio amžiaus vaikams. Analizuojama kaip fizinis aktyvumas įtakoja vaiko raidą, taip pat rašoma apie rizikos veiksnius, kurie turi neigiamą įtaką sveikatai. Aptariama kokie svarbūs vaikui yra tėvai, kaip reikia elgtis norint sustiprinti tėvų ryšį su savo vaikais. Išanalizuoti fizinio aktyvumo skatinimo ir motyvavimo būdai, taippat aiškinamasi, kaip sudominti vaikus užsiiminėti fizine veikla, naudojant žaidimus, kaip skatinimo priemonę.
Siekiant išsiaiškinti tėvų požiūrį į jų įtaką ikimokyklinio amžiaus vaikų fiziniam aktyvumui, buvo atliktas kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa, taip pat buvo parengtas projektas ,,20000 žingsnių iššūkis“.
Description:
Relevance of the topic. The influence of parents on the physical activity of preschool children is a little-studied topic. M. Oklinskienė (2008) examined trends in health and physical activity of preschool children in institutions and at home, but the above-mentioned study did not emphasize the influence of parents on the physical activity of preschool children, which gives the topic novelty and purposefulness.
The main problem of thesis: parents have a significant influence on children’s physical activity, but do not always exploit it. Elective joint activities are usually passive, as a result of which children come to pre-school education institutions, nor do they show much interest in active activities. What determines these factors, and why do parents not pay enough attention to the physical activity of their offspring?
Main object: the influence of parents on the physical activity of preschool children.
Main objective: to reveal the influence of parents on the physical activity of preschool children.