Santrauka:
Temos aktualumas/ naujumas:Lyderis pasižymi teigiamais bruožais, kurie yra reikalingi kiekvienam žmogui. Remiantis priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa (2014), vaikas turi įgyti gebėjimus (mokėjimo mokytis, kūrybiškumoir verslumokompetencijas), kurie yra atitinkami lyderio bruožams. Pasakos yra artimos vaikui, per jas vaikas susipažįsta su pasauliu, gyvenimu. Stebuklinėspasakos pasižymi herojais –kurie pagal savo bruožus, atspindi lyderius.Todėl pasitelkiant stebuklines pasakas vaikui galima perduoti lyderiui būdingus bruožus ir vertybes.Problema: kaip pasakos daro įtaką priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės ugdymui?Objektas: pasakų įtaka priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės ugdymui.Tikslas:nustatyti pasakų teikiamą įtaką priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės ugdymui.
Description:
Identification of the problem / relevance of the research:
Leader has positive qualities that every person should have. According to preschool program
(2014), child must develop skills (learning to learn, creativity and entrepreneurship competences) that
are relevant to leadership’s qualities.
A child learns about life through fairy tales. Tales of magic is known for good heroes, theirs
qualities are consider as leader’s. Therefore, through fairy tales, it is possible to reach child and to
teach him those values that fairy tale’s heroes has.
The aim/goal of the paper: to analyze leadership’s influence on preschool children through
fairy tales.
The subject of the paper: the influence of leadership on preschool children through fairy
tales.