Santrauka:
Temos aktualumas. Įvairūs tyrimai rodo vis prastėjančią fizinio aktyvumo situaciją pasaulyje. Lietuvoje, spontaniškas fizinis aktyvumas mažėja, o technikos laimėjimai užima fizinio aktyvumo vietą. Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, pasaulyje apie 80 proc. vaikų nepasiekia rekomenduojamo fizinio aktyvumo kiekio, kuris yra 180 min. aktyvios veiklos kiekvieną dieną. Ikimokyklinio ugdymo įstaiga ir vaiko namai turi tapti palankia vieta vaikų fizinio aktyvumo nuostatų bei gebėjimų ugdymui/si.Todėl baigiamajame darbe keliama problema, kuri formuluojama šiuo klausimu:kaip užtikrinti fizinio aktyvumo nuostatų bei gebėjimų ugdymo/-si dermę ir tęstinumą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ir namuose?
Description:
Relevance of the topic. Various studies show an ever-deteriorating physical activity situation in the world. In Lithuania, spontaneous physical activity decreases, and technical achievements are taking the place of physical activity. According to the World Health Organisation, around 80% of children in the world do not reach the recommended amount of physical activity, which is 180 minutes of active activity every day. The pre-school education institution and the child's home must become a favorable place for the development of children's physical activity attitudes and abilities. Therefore, the thesis raises a problem, which is formulated in the following question: how to ensure the coherence and continuity of physical activity attitudes and skills development in pre-school education institution and at home.