Santrauka:
Paulikaitė, S. (2020). „Mazeikiuknygynas.lt“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas (profesinio bakalauro baigiamasis darbas). Vadovas lekt. Audrius Čapskas. Kaunas: Kauno kolegija.
Užsakovo N. Papulovos IĮ reikalavimas sukurti žiniatinklio svetainę „mazeikiuknygynas.lt“ integruojant elektroninę parduotuvę bei sukurti reklamos priemones. Siekiant sukurti konkurencingą multimedijos produktą, svarbu atlikti panašaus turinio produktų bei naudojamų technologijų analizes. Atlikus analizę, įvertinta, kad elektroninės parduotuvės kūrimui reikalinga sukurti internetinės svetainės dizainą su patogiomis navigacinėmis nuorodomis bei integruoti reklamos priemones. Darbo tikslas -- pritaikyti studijų metu įgytas žinias, kuriant multimedijos produktą N. Papulovos IĮ.
Analitinėje dalyje apibūdinama N. Papulovos IĮ veiklos sritis, aptariami užsakovo reikalavimai, tikslinė rinka, įvardyti žiniatinklio svetainės vertinimo kriterijai, atlikta panašaus turinio produktų analizė, aptariamos internetinių svetainių ir logotipų kūrimo tendencijos, aptariama pasirinkta turinio valdymo sistema ir jos įskiepiai.
Projektinėje dalyje pateikiami multimedijos produkto bei reklamos priemonių kūrimo procesai, aprašomi sprendimai, kurie pritaikomi žiniatinklio svetainės, logotipo, vizitinės kortelės, reklamjuosčių kūrime bei elektroninės komercijos integravime. Aptariamas atliktas žiniatinklio svetainės testavimas bei optimizavimas, ekonominiais skaičiavimais įvertinama produkto savikaina bei apžvelgiama rinka. Aprašomas darbo saugos ir sveikatos užtikrinimas darbovietėje.
Darbą sudaro 42 puslapiai, 10 lentelių, 22 paveikslėliai, 26 literatūros ir kitų informacijos šaltinių ir 11 priedų.
Description:
Paulikaitė, S. (2020). E-shop and image tool creation for Mazeikiuknygynas.lt (professional bachelor‘s thesis). Supervisor lect. Audrius Čapskas. Kaunas: Kaunas University of Applied Sciences.
Customer‘s N. Papulova Individual Company requirement is to create a website ‚mazeikiuknygynas.lt‘ by integrating e-shop and to create tools for advertising. In order to create competitive multimedia’s product it is crucial to execute analysis of products of similar contents and analysis of usable technologies. After analysis is executed it is evaluated that for the creation of e-shop it is necessary to build a design for a website links which are easy to navigate and to integrate tools for advertising. The aim of thesis Is to apply the knowledge which was carried out through years of study by making a multimedia’s product for customer N. Papulova’s Individual Company.
In the first part of the thesis there is described customer’s N. Papulova’s Individual Company’s area of activity, requirements and target market of customer are discussed, criteria of website evaluation are described, analysis of products of similar contents is executed, tendencies of creating website and logotype are described, selected content management system and its plugins are discussed.
In the second part, the process of multimedia’s product and advertising tools are presented, solutions which are applicable for creation of website, logotype, business card, banners and integration of e-shop are described. The testing and optimization of website are discussed. Prime cost of product are evaluated by economic calculations and the market is reviewed. Assurance of work safety and health are described.
Thesis contains of 42 pages, 10 tables, 22 images, 26 sources of literature and 11 extras.