Santrauka:
Šio darbo tikslas yra sukurti įmonei multimedijos produktus. Išanalizuojant kitų panašios tematikos srities įmonių produktus ir išskiriant jų privalumus, bei trūkumus. Numatyti kokie produktai įmonei yra reikalingi ir kaip bus kuriami.
Pristatoma įmonė ir išsiaiškinami jos pageidavimai ir tikslinė auditorija, kuri padėtų orientuotis į produktų kūrimą. Projekte numatyta atnaujinti seną žiniatinklio svetainė, logotipą, vizitines korteles ir sukurti reklamjuostes.
Darbo struktūra prasideda nuo analitinės dalies, kurioje yra analizuojami literatūriniai šaltiniai, konkurentai ir produktų reikšmė įmonei. Projektinėje dalyje pateikiami produktai ir jų kūrimo eiga.
Išvadose yra apibendrinamas darbas ir pateikiami sukurtų produktų rezultatai, aptariama analitinė dalis.
Description:
The aim of this work is to create multimedia products for the company. Analyzing the products of other companies in a similar field and highlighting their advantages and disadvantages. Anticipate what products the company needs and how it will be developed.
The company is introduced and its preferences and target audience are clarified, which would help to orientate in product development. The project involves upgrading an old website, logo, business cards and creating banners.
The structure of the work begins with the analytical part, which analyzes the literature sources, competitors and the significance of products for the company. The project part presents the products and their development process.
The conclusions summarize the work and present the results of the developed products, discuss the analytical part.