Santrauka:
Užsakovo Antano Kočiūno užduotis buvo sukurti elektronine parduotuvę „Muiloopera.lt“ ir sukuti įvaizdžio priemones. Nuspręsta kurti elektroninę parduotuvę, logotipą, produkto įpakavimą ir socialinius tinklus. Tai padaryti, pirma buvo atlikta analitinė dalis, kurioje išsiaiškinta, koki yra elektroninių parduotuvių kūrimo pagrindai, tinklapių dizaino , socialinių tinklų reikalavimai, logotipo reikalavimai ir įpakavimo reikalavimai. Projektinėj dalyje pradėta braižytis parduotuvės vielines diagramas, sukurtas logotipas, įpakavimas ir etiketės. Sukurta elektroninė parduotuvė ir socialiniai tinklai. Padaryta produkto fotosesija ir nuotraukos patalpintos į soacialilinius tinklus ir elektronine parduotuvę. Darbą sudaro 60 puslapiai, 39 paveikslai, 5 lentelės, 4 priedai.
Description:
The task of Antanas Kočiūnas was to create a “Muiloopera.lt” e-shop and image tools. We decided to make an e-shop, logotype, product packaging and social media platforms. To do this, an analytical part was first performed to find out what are the basics of creating e-shops, website design, social networking requirements, logo requirements and packaging requirements. In the design part, the store's wire diagrams were drawn, a logo, packaging and labels were created. An e-shop and social networks have been set up. A photo session of the product was done and the photos were posted on social networks and in the e-shop. The work consists of 60 pages, 39 figures, 5 tables, 4 add-ons.