Santrauka:
Šiame darbe tikslas buvo sukurti internetinį puslapį įmonei. Apžvelgta mokslinė literatūra apie spalvos svarbą, logotipo reikšmę, panašių svetainių analizė, apžvelgti vartotojo sąsajos bei vartotojo patirties dizaino skirtumai, nagrinėti reklaminių skydelių bei vizitinių kortelių ypatumai.
Pateikiami vielinės diagramos ir dizaino maketai, suteikiantys vaizdą, kaip atrodys žiniatinklio svetainė.
Projekte užsakovui siūlomi šie sprendimai: įmonės žinomumo iškėlimui sukurti žiniatinklio svetainę, atnaujinti seną, šiuolaikinių dizaino tendencijų neatitinkantį logotipą, animuotų reklaminių skydelių rinkinys, įmonės vizitinių kortelių kūrimas.
Darbo struktūra susideda iš teorinėje dalyje nagrinėtų puslapio dizaino, logotipų reikšmės bei panašios tematikos interneto svetainių palyginimo. Praktinėje dalyje aprašoma projekto vystymo eiga.
Išvadose pateikiamas darbo rezultatų bei sukurtų produktų apibendrinimas.
Description:
In this project the main aim is to create a multimedia product – website. Using theoretical aspects described colour importance, mean of logo, compared similiar website analysis, described user-interface and user-experience designs, examined ad banners and bussines card peculiarities.
Presented website wireframe and design layouts which gives a view how website will look like.
During the project these solutions are offered to the customer: to raise company‘s notoriety create a website, update old, unattractive logo, animated ad banners set, bussines card creation.
The structure of thesis consists of website design, mean of logo, similiar website analysis in theoretical part. In practical part described project development process.
Results and created products summary are presented in conclusions.