Santrauka:
Baigiamojo darbo tikslas – pritaikant paskaitų metu įgytas žinias, sukurti edukacinį pagrindinių etiketo taisyklių filmą, skirtą Troškūnų Kazio Inčiūros gimnazijos priešmokyklinės grupės vaikams.
Darbą sudaro dvi dalys: analitinė ir projektinė. Analitinėje dalyje nagrinėjamas kultūringas elgesys, pagrindinės etiketo normos, apžvelgiama ugdymo svarba bei mokymosi sunkumai mokykloje, atliekama tikslinės auditorijos ir pavyzdžių analizė. Analizuojami animacijos kūrimo kriterijai bei animacinių filmų įtaka.
Projektinėje dalyje aprašoma visa baigiamojo darbo kūrimo eiga, susidedanti iš: scenarijaus rašymo, programinės įrangos analizės, personažo ir aplinkos kūrimo, tekstūrų taikymo, kaulų priskyrimo, animavimo darbų atlikimo, kamerų pritaikymo, personažų ir veikėjų balsų įrašymo, galutinio darbo apdorojimo. Atliekami ekonominiai skaičiavimai ir apžvelgiami darbo saugos reikalavimai.
Darbą sudaro 43 puslapiai, 11 lentelių, 28 paveikslai, 27 literatūros šaltiniai ir 2 priedai.
Description:
The aim of the final work is to apply the knowledge gained during lectures to create an educational film on the main rules of etiquette for the target audience, which, according to the client, Troškūnai Kazys Inčiūra gymnasium, are preschool children.
The work consists of two parts – analytical and project. The analytical part examines cultural behavior, the main norms of etiquette. The importance of education and learning difficulties in school are reviewed. The analysis of the target audience and examples was performed. Also, the criteria of animation creation and the influence of animated films were analyzed.
The project part describes the whole process of creating the final work, consisting of: script writing, software analysis, character and environment creation, texture application, bone assignment, animation work, camera customization, narrator and character voice recording, final work proccessing. Economic calculations are performed and occupational safety requirements are reviewed.
The work contains 43 pages, 11 tables, 28 figures, 27 references and 2 appendices.