Santrauka:
Baigiamojo darbo pagrindinis tikslas buvo sukurti reklamos produktus siuntų įmonei „PirkEU“: reklaminiai vaizdo įrašai, reklaminės nuotraukos, logotipas, lankstinukas, lipdukas. Sukurti reklamos produktai turėtų pritraukti daugiau vartotojų įmonės „PirkEU“ socialinių tinklų paskyroms bei vykdomai veiklai.
Analitinėje dalyje aptarta įmonės veikla ir reikalingi reklaminiai produktai. Išanalizuoti konkuruojančių įmonių tinklapiai bei paskyros, jų reklaminio turinio bei dizaino sprendimai, pateikiama šios analizės išvados ir pasirinkimai. Aptartos darbui reikalingos techninės bei programinės įrangos priemonės, kurios buvo naudotos reklamos produktų kūrimui.
Projektinėje dalyje aptarti reklamos produktų kūrimo etapai. Atlikti šie reklamos kūrimo darbai: sukurti logotipo variantai, parengti reklaminiai vaizdo įrašai, animuotas supažindinimo su platforma vaizdo įrašas, paruoštos socialinių tinklų reklaminės iškabos, nuotraukos, lankstinukas ir lipdukai. Atlikus ekonominius skaičiavimus nustatyta atliekamų darbų kaina ir pelnas, įvertinus bei apskaičiavus tiesiogines ir netiesiogines išlaidas, nustatyta darbų kaina ir savikaina. Taip pat išanalizuoti darbų saugos reikalavimai pagal Lietuvos higienos normas, kurios užtikrina darbuotojo saugą atliekamų darbų metu. Pabaigoje darbo pateiktos darbo išvados ir literatūros šaltinių sąrašas.
Baigiamąjį darbą sudaro 57 puslapiai, 30 paveikslėlių ir 13 lentelių bei 6 priedai.
Description:
The main objective of this thesis was to create promotional products for the parcel shipping company „PirkEU”: promotional videos and photos, a logo, leaflet and sticker. The newly created products should attract more users to the companies social networking accounts, as well as the services that they carry out.
The analytical part discusses the company's activities and the necessary promotional products. The websites of competing companies, their promotional content and design solutions were analyzed, presenting the following conclusions and choices of the analysis. The necessary hardware and software tools that were needed for the development of advertising products were discussed.
In the first step of development, the stages of the advertising products are discussed. The following advertising development works were performed: logo variants were presented, promotional videos were submitted, an animated introduction video was submitted, social network advertising packages, photos, leaflets and stickers were prepared. After performing economic calculations, the cost of performing the work and profit was established, estimating and calculating the direct and indirect expenses, the determined price of work and prime cost. Work safety requirements according to Lithuanian hygiene norms, which ensure the safety of the employee during the performed work, were also analyzed. The conclusions of the work and the list of literature sources are presented at the end of the thesis.
The final version of the thesis consists of 57 pages, 30 figures and 13 tables and 6 appendices.