Santrauka:
Bakalauro darbui buvo bendradarbiaujama su Kauno raj. Neveronių gimnazijos įstaiga. Užsakovo pageidavimu buvo sukurtas medijos produktas – trimatis pastato rekonstrukcijos modelis ir jo vizualizacijos. Darbui atlikti buvo analizuojami analogiški produktai – trimačiai pastatų modeliai, programinė įranga ir t.t.
Prieš atliekant projektinius darbus buvo susirinkta visa reikiama medžiaga multimedijos produkto kūrimui, išstudijuoti rekonstruojamojo pastato brėžiniai ir nustatyti trimačio modelio matmenys. Buvo pasirinkta medijos produktui kurti „Autodesk MAYA 2018“ ir „Adobe Premiere Pro CC 2018“ programinės įrangos paketai, o vizualizacijoms koreguoti „Adobe Photoshop CS6“ programa.
Projekto proceso metu, dirbant su „Autodesk MAYA 2018“ buvo susidurta su programinės įrangos klaidomis, bet šios problemos nesunkiai išspręstos papraščiausiu programos išjungimo/įjungimo būdu.
Pastato rekonstrukcijos 3D modelis tikroviško atvaizdavimo varikliu „Mental Ray“ buvo vizualizuotas į dvimačius vaizdus, o iš jų sukurtas trumpas 360° filmukas.
Description:
Doing the Bachelor's project was collaborated with institution of Neveronys gymnasium, district of Kaunas. At the request of the customer, media product were created – a three-dimensional model of the reconstruction building and visualizations of created building. Analogous products - three-dimensional building models, software, etc. were analyzed to perform the work.
Prior to the project work, all the necessary material for the development of a multimedia product was collected, the drawings of the reconstructed building were studied and then were set the dimensions of the three-dimensional model. „Autodesk MAYA 2018“ and „Adobe Premiere Pro CC 2018“ software packages were chosen to create the media product, „Adobe Photoshop CS6“ was used to adjust the visualizations.
During the project process, software errors were encountered while working with „Autodesk MAYA 2018“, but these problems were easily solved by the simplest way to restart the program.
The 3D model of the reconstructed building was visualized into two-dimensional images with the „Mental Ray“ real-time rendering engine, and then from rendered images were created a short 360-degree video of 3D model.