Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – UAB „Mobilus tinklas“ įvaizdžio priemonių kūrimas. Baigiamojo darbo autorius – Margarita Melinytė. Baigiamojo darbo vadovas – lekt. Laima Grikšienė. Mokslo įstaiga – Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra. – Kaunas, 2020.
Darbo tikslas pritaikyti teorines žinias ir praktinius įgūdžius UAB „Mobilus tinklas“ vizualinio įvaizdžio ir 2D animuotos reklamos kūrimui.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti užsakovo pageidavimus;
2. Atlikti konkurentų analizę;
3. Sukurti prekės ženklo logotipą;
4. Sukurti dalykinės dokumentacijos (vizitinė kortelės, firminio blanko, voko), reklaminių spaudos objektų (lankstinuko, maišelio), atributikos (USB laikmenos, marškinėlių, rašiklio) dizainą;
5. Sukurti 2D animuotą reklamą;
6. Apskaičiuoti produkto kainą;
7. Apžvelgti žmogaus saugos reikalavimus;
8. Pateikti darbo išvadas.
Darbo struktūra: Baigiamąjį darbą sudaro santrauka, turinys, paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas, priedai.
Darbo rezultatai: Baigiamojo darbo metu buvo sukurtos įmonės prekės ženklo įvaizdžio priemonės: logotipas, dalykinės dokumentacijos (vizitinė kortelės, firminio blanko, voko), spaudos objektų (lankstinuko, maišelio), atributikos (USB laikmenos, marškinėlių, rašiklio) dizaino sprendimai, 2D animuota reklama.
Darbo apimtis: Baigiamąjį darbą sudaro: 50 puslapių be priedų, 7 lentelės, 1 diagrama, 48 pa-veikslai, 30 literatūros šaltiniai ir 12 priedų.
Raktiniai žodžiai: įvaizdis, grafika, dizainas, 2D, animacija, reklama.
Description:
Title of the final paper – ”Image tool creation for the UAB Mobilus tinklas“. Author of the final paper – Margarita Melinytė. Supervisor of the final paper – lecturer Laima Grikšienė. Institution of studies – University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies. – Kaunas, 2020.
The objective of the paper to apply theoretical knowledge and practical skills for UAB „Mobilus tinklas“ image tools creating.
The tasks of the paper:
1. To analyse customers needs.
2. Do competitors analysis.
3. To create the design of business documentation (business card, letterhead, envelope), advertising printing objects (leaflet, bag), attributes (USB media, T-shirt, pen);
4. Create 2D animated advertisement;
5. Count products price;
6. Review human safety requirements;
7. Give works conclusions.
The structure of the paper: The final paper consists of Summary, list of images and tables, Introduction, Analytical Part, Project Part, Conclusions, List of References, Appendices.
The results of the paper: During the final work, the company's brand image tools were created: logo, business documentation (business card, letterhead, envelope), press objects (leaflet, bag), attributes (USB media, T-shirt, pen) design solutions, 2D animated advertising.
The scope of the paper: The paper includes 50 pages, 7 tables, 48 illustrations, list of 30
references and 12 appendices.
Keywords: image, graphics, design, 2D, animation, advertising.