Santrauka:
Šio darbo tikslas – sukurti pilnai veikiančią elektroninę parduotuvę. Analizuojama mokslinė literatūra, apibrėžti gero dizaino principai, vartotojų sąsajos bei patirties sprendimai.
Atliekama prekinio ženklo „Ačiū labai“ įmonės veiklos, socialinių tinklų, konkurentų el. parduotuvės, esamos el. parduotuvės analizės. Darbe pateikiamas el. parduotuvės „Ačiū labai“ projektas, kurį galima rasti adresu http://www.bakalauras.aciulabai.lt/, socialiniams tinklams „Instagram“ ir „Facebook“ bei reklamai internete sukurtos reklamos priemonės.
Darbe įmonei siūloma: atnaujinti el. parduotuvės dizainą, sukurtą pagal šiuolaikiškus gero dizaino principus, svetainėje įgyvendinti „Susikurk pats įrankį“, kuriuo vartotojai galės susikurti ir užsakyti individualius dizainus, taip sutaupant daug laiko derinant maketus, reklamai internete naudoti sukurtas reklamos priemones.
Darbo struktūra susideda iš teorinėje dalyje pateikiamų įmonės, konkurentų, dizaino analizių, pagrindžiami darbui įgyvendinti pasirinkti įrankiai. Praktinėje dalyje aprašoma darbo kūrimo procesas.
Išvadose pateikiami projektinio darbo rezultatų apibendrinimai.
Description:
The purpose of this work is to create fully functioning e-shop for "Ačiū labai" brand.
In this project, principles of a good web design, user interface and user experience were defined by analyzing literature.
The analysis of the brand "Ačiū labai" was done. Also the analysis of their social media presence, their competitors’ e-shops, brand’s current e-shop was done. In this work the project of new e-shop is submitted. New e-shop can be found here: http://www.bakalauras.aciulabai.lt/. Information regarding web banner creation can also be found in this work.
With this work the following was proposed to the company: renewal of web design taking in consideration the principles of good web design, “Susikurk pats” tool granting customers the ability to create their own designs, use of created web banners for advertising on the web.
The structure of this work consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part previously mentioned analysis can be found. Also in this part the reasoning for using certain tools for creating e-shop is stated. In the practical part the process of creating e-shop and web banners is described.
The conclusions provide project summaries of the work results.