Santrauka:
Darbe yra pristatoma „Milek Sports“ elektroninės parduotuvės kūrimas. Jos paskirtis tinkamai reprezentuoti baigiamojo darbo užsakovą ir jo teikiamas paslaugas – sporto ir laisvalaikio prekių prekyba bei užsakymas, pritraukti kuo daugiau potencialių klientų ir padidinti pardavimus, užsakovas turi tik fizinę parduotuvę užsienyje. Baigiamojo darbo pagrindinis tikslas yra pademonstruoti studijų metu įgytas žinias sukuriant naują multimedijos produktą, žiniatinklio svetainę „Milek Sports“ įmonei. Darbas išskaidytas į analitinę bei projektinę dalis.
Analitinėje dalyje yra išanalizuojamas užsakovas bei jo keliami reikalavimai būsimam multimedijos produktui, atliekama tikslinė rinkos analizė. Taip pat apžvelgiami panašūs konkurentų produktai, aptariamos populiariausios turinio valdymo sistemos bei kitos technologijos, kurios bus naudojamos elektroninės parduotuvės kūrimo metu.
Projektinė dalyje aprašomas darbo kūrimo procesas, pagrindžiami savarankiškai priimti sprendimai. Sukuriama būsimos elektroninės parduotuvės koncepcija, aprašoma svetainėje pasirinktos spalvos bei šriftai, logotipas. Taip pat aprašomas temos kūrimas „WordPress“ turinio valdymo sistemai, atlikti kodo pakeitimai, svetainės turinio kėlimo darbai. Galiausiai atliekamas elektroninės parduotuvės testavimas bei optimizavimas, apžvelgiama rinka, apžvelgiami darbų saugos reikalavimai, atliekami ekonominiai skaičiavimai multimedijos produkto kainai rinkoje nustatyti bei padaromos išvados.
Multimedijos produktas buvo sukurtas atsižvelgiant į visus užsakovo norus, sprendimus naudotus panašaus tipo svetainėse, kuriant atsižvelgta į šiuolaikines tinklapių dizaino tendencijas bei rekomendacijas. Žiniatinklio svetainė visiškai paruošta naudojimui bei patalpinta internete.
Darbą sudaro 49 puslapiai, 7 lentelės, 26 paveikslėliai, 21 literatūros ir informacijos šaltinių.
Description:
In the professional bachelor’s final thesis is presented „Milek Sports“ e–shop website. The main purpose of the website is to properly represent client and the services provided by him – selling and ordering sports and leisure goods, attract as many potential new customers as possible. The main goal of this thesis is to show all knowledge and skills acquired during the studies by creating new multimedia product – „Milek Sports“ e–shop website. Thesis is divided into analytical and practical parts.
The analytical part analyzes the customer, his requirements for the creating multimedia product, the analysis of the market was made. In addition, similar competitors websites were analyzed and made conclusions, discussed most popular content management systems and others technologies used to create e-shop website.
The practical part of this thesis describes the process of creating website and independently taken decisions. The concept of e–shop website is created, the color scheme used in website along with chosen fonts and logo. Custom theme creation process for “WordPress” content management system and website content were described with other programing parts. Then the website testing and optimization was done, overview of the market, work safety requirements are discussed, in addition, economic calculations made to find out the price of the product in the market. In the end of this thesis conclusions were made to conclude the project.
The multimedia product was created regarding to all customer wishes, solutions used in similar websites, e–shop was designed with modern trends in the website designs and recommendations. In the end the website was fully functional and published online.
This work contains 49 pages, 7 tables, 26 images, 21 sources of literature and information