Santrauka:
Šio baigiamojo darbo tikslas yra pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą – animacijų paketą užsienio studijai „Vertical Slice“. Šis produktas bus naudojamas vaizdo žaidimų arba 3D animuotų vaizdo klipų kūrybai. Bakalauro darbo pagrindinė tema yra „Animacijų kūrimas taikant judesių fiksavimo sistemą“, todėl daugiausiai dėmesio yra suteikiama įvairių judesių fiksavimo sistemų analizavimui.
Baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys: analitinė ir projektinė. Pirmojoje dalyje yra atliktos panašių produktų bei skirtingų judesių fiksavimo sistemų analizės rinkos apžvalga, tikslinė auditorija. Tai padėjo įsigilinti į atliekamą darbą, susikurti darbo koncepciją, nustatyti darbo tiklsus ir išsikelti uždavinius, susidaryti projekto planą, kad viskas vyktų sklandžiai. Antrojoje baigiamojo darbo dalyje nagrinėjamos kompiuterinės grafikos programos, analizuojama, kurios bus naudojamos darbui atlikti. Buvo pasirinktos „Adobe“ firmos programas, tačiau taip pat buvo susipažinta su naujomis programomis kaip „Blender“ ir „Rokoko Studio“. Projekto metu buvo panaudota studijos „Vertical Slice“ judesių fiksavimo kostiumas ir jo pagalba nufilmuotos animacijos. Animacijos buvo sutvarkytos ir paruoštos naudoti gaminamame animacijų pakete. Animacijoms pristatyti buvo sukurtas 3D kareivio modelis. Šiam modeliui taip pat sukurtas priedas – ginklas. Nufilmavus galutinio animacijų paketo turinį buvo sumontuota pristatomoji vaizdo medžiaga, kurioje galima aiškiai matyti visus pakete siūlomus judesius.
Šiam projektui įgyvendinti reikėjo tikrai nemažai laiko. Ilgiausiai užtruko animacijų tvarkymas ir švarinimas, nes tai reikalavo be galo didelio kruopštumo, reikėjo, kad visi judesiai būtų tikroviški ir sklandūs.
Description:
The aim of this final work is to demonstrate the knowledge acquired during the studies and to create a multimedia product - an animation package for "Vertical Slice" studio. This product will be used to create video games or 3D animated video clips. The main topic of the bachelor's thesis is "Creating animations in a motion capture system", so the focus is on the analysis of various motion capture systems.
The final work consists of two parts. In the first part, similar products and different motion capture systems are analyzed. This helped with the work being done and made sure everything went smoothly. In the second part of the bachelor's work, it is decided which programs will be used to do the work. It was decided to use "Adobe" programs taught during the studies, but new programs such as "Blender" and "Rokoko Studio" were also introduced. During the project, the "Vertical Slice" studio's motion capture suit and animations were used. The animations were arranged and ready for use in the animation package produced. A 3D soldier model was created to present the animations. An accessory - a weapon - has also been developed for this model. After filming the content of the final animation package, a presentation video was created, in which all the movements offered in the package can be clearly seen.
It took a really long time to realize this project. It took the most time to manage and clean up the animations, as it required endless care to ensure that all the movements were performed accurately and realistically.