Santrauka:
Baigiamojo darbo tikslas – naudojant studijų metu įgytas žinias, sukurti realų ir funkcionuojantį multimedijos produktą - UAB „Muzikumas” elektroninę parduotuvę bei turinį socialiniui tinklui „Facebook“. Atliekant projektą panaudotos programavimo, grafinio dizaino, video – audio, marketingo, rinkodaros planavimo paskaitų metu įgytos žinios. Darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys.
Analitinėje dalyje pristatomas užsakovas, jo reikalavimai. Išanalizuota tikslinė auditorija, kuriai skiriamas produktas. Atlikta elektroninių parduotuvių, parduodančių muzikos įrašus, analizė, apžvelgiant jų pranašumus ir trūkumus, pagal išsikeltus kriterijus. Taip pat apžvelgta ir išanalizuota literatūra, nagrinėjanti internetines svetaines, jų dizaino tendencijas. Atlikta UAB „Muzikumas“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyros analizė.
Projektinėje dalyje aprašomas visų, galutinį produktą, sudarančių produktų kūrimo procesas. Projekto metu sukurta elektroninė parduotuvė, animuotos reklamjuostės, paveiksliukai, skirti soc.tinklui, bei vaizdo įrašas, skirtas UAB „Muzikumas“ „Facebook“ viršeliui. Taip pat projektinės dalies pabaigoje apskaičiuojama produkto kaina, panaudojant ekonomikos paskaitų metu įgytas žinias. „Žmogaus sauga“ paskaitų metu įgytas žinios panaudotos aprašant darbo saugos norminius reikalavimus poskyryje „Žmogaus sauga“.
Baigiamojo darbo pabaigoje pateikiamos išvados, naudotos literatūros sąrašas bei priedai.
Darbą sudaro 59 puslapiai, 9 lentelės, 13 paveikslėlių, 27 literatūros ir informacijos šaltiniai bei 10 priedų.
Description:
The aim of this final thesis is to create a real and functioning multimedia product – UAB Muzikumas e-shop and its content for the social network “Facebook”. To achieve this, the academic knowledge acquired during the studies will be provided – programming, graphic design, video - audio, marketing, marketing planning. The work consists of analytic and design project parts.
The analytic part presents project’s customer and his requirements. Target audience for the product was analyzed, an analysis of e-shops which sell music records and a review of their advantages and disadvantages was performed according to the set criteria. The literature examining websites and their design trends was also reviewed along with the analysis of the UAB Muzikumas “Facebook” account.
The design part describes the process of developing all the products that make up the final product. In order to execute the project, an e-shop, animated banners, pictures and a video for UAB Muzikumas “Facebook” account cover were created. Furthermore, at the end of this part, the price of the product is calculated using the knowledge gained during economics lectures. The knowledge gained during the “Human Safety” lectures were also adapted to describe the occupational safety regulatory requirements in the section “Human Safety”.
Conclusions, list of used literature and appendices are presented at the end of this work.
The work consists of 59 pages, 9 tables, 13 figures, 27 references and 10 appendices.