Santrauka:
Šio baigiamojo darbo tema — Interaktyvios knygos „Švaruolė šluota" kūrimas. Užsakovas — Kauno „Varpelio“ pradinės mokykla. Pasaka yra skirta pradinių klasių moksleiviams.
Darbo tikslas — pademonstruoti studijų metu įgytas žinias, įgūdžius, kompetencijas sukuriant interaktyvią pasaką.
Darbas susideda iš dviejų dalių: analitinės ir projektinės. Analitinėje dalyje yra pristatoma išanalizuoti analogai, programinė įranga, formatai. Projektinėje dalyje pateikiama produkto kūrimo procesas, atlikti ekonominiai skaičiavimai ir aprašyti žmogaus saugos reikalavimai.
Galutinis rezultatas — interaktyvi pasaka pradinių klasių vaikams, kurią sudaro 11 puslapių. Pasakoje yra interaktyvios detalės, žaidimai, garso įrašai.
Description:
The topic of this thesis is „Creation of the interactive book Švaruolė šluota“. The client is Kaunas "Varpelis" primary school. The tale is intended for primary school students.
The aim of the work is to apply the knowledge and practice acquired during the study of multimedia technologies by creating an interactive fairy tale.
The work consists of two parts: analytical and design. The analytical part presents the analyzed analogues, software, formats. The design part presents the product process, economic calculations and human safety.
The end result is an interactive tale for primary school children, consisting of 11 pages. The fairy tale contains interactive details, games, sound recordings.