Santrauka:
Reklama yra viena galingiausių priemonių. Šiais laikais tai efektyviausias būdas pritraukti vartotojų dėmesį. Būtent todėl, įvairių įmonių savininkai, verslininkai bei visi norintys ne tik sukurti, bet ir tinkamai pateikti paslaugas, produkciją, pasiekti didesnę vartotojų grupę ir auginti pelną, koncentruojasi į sukurtą įvaizdį. Parinkus efektyviausią, priimtiniausia idėją, tinkamas reklamos priemones, galima pasiekti stulbinamų rezultatų.
Sukurtos reklamos priemonės, geriausiai perteikiančias užsakovų lūkesčius, idėjas. Kuriant reklamos priemones, vaizdo klipus, didelis dėmesys teko techninei pusei: naudojamos „Adobe“ programos, fotoaparatas bei jo priedai, kompiuterinė įranga. Pasirinktų programų naudojimas suteikė galimybę įvykdyti užsibrėžtus tikslus. Taip pat leido sukurti produktus, kurie patrauktų klientų dėmesį ir gerintų kavinės įvaizdį.
Prieš kuriant vaizdo klipus, internetinę svetainę, reklamas minėtiems socialiniams tinklams, aptariama kavinės įvaizdžio svarba. Kavinės įvaizdis – viena svarbiausių jos vertybių. Įvaizdis apibūdina organizaciją, ją įvertina bei nusako kiekvieno žmogaus elgesį jos atžvilgiu. Taip pat išanalizuojami konkurentai.
Baigiamajame darbe išanalizavus konkurentus, išskiriami svarbiausi aspektai į ką vertėtų labiausiai atsižvelgti kuriant reklamos priemones.
Description:
Advertising is one of the most powerful tools to communicate with consumers. In reference to this, owners of various companies, businessmen and everyone who would like not only create but appropriately promote good services, products, reach wider consumers group and make better profits, they concentre on the made-up image. By choosing the most effective advertising technique that conveys the desired idea best, you can achieve astounding results.
Advertising products have been created that best convey the expectations and ideas of customers. It was essential to pay a lot of attention to the technical side of advertising: using the „Adobe“ software program, computer hardware such as the camera and its accessories. The use of different techniques provided an opportunity to achieve the aims and convey the desires vision. It is also allowed the development of products that would attract the costomers attention, help to recognise this brand and improve the image of the café.
Before making videos and others commercials, it was analysed the importance of the image of the café had ben analysed. It is one of its most important values because the image of the café describes the organization, evaluates it and shows people attitude to it. After analysing the importtance of the image, the final paper singles out the most important aspects, wich should be most taken into account.