Santrauka:
Darbo tikslas – atnaujinti įmonės reklaminį įvaizdį. Iš teorinės pusės palyginama rinkoje jau egzistuojantis konkurentu reklaminiai produktai, aprašomi trūkumai ir privalumai.
Pateikiama vizualiai atnaujinti įmonės UAB „Burtažodis“ reklamai skirti, tiek skaitmeniniai, tiek materialūs reklaminiai produktai.
Įmonei siūloma: siekiant didinti žinomumą, bei klientų kiekį, socialiniuose tinkluose „Instagram“, bei „Facebook“ atnaujinti keliama turinį.
Darbas susideda iš teoriškai aptartų reklamos būdų, bei produktų. Praktinėje darbo dalyje aprašoma kūrimo eiga.
Darbo išvadose pateikiama, darbo metu sukurti reklaminių produktų rezultatai, darbų apibendrinimai.
Description:
The aim of the work is to update the advertising image of companies. From the theoretical point of view, the competition advertising product already existing in the market is compared, the disadvantages and advantages are described.
Provides digitally updated digital advertising products for suppliers of UAB Burtažos, designed by companies.
Companies offer: in order to increase knowledge and the number of customers, to update the content on social networks Instagram, as well as Facebook.
The work consists of theoretically discussed advertising methods as well as products. The practical part of the work describes the development process.
The conclusions of the work are presented, the results of advertising products are created during the work, summaries of the work.