Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – UAB „Maroko grožis“ prekės ženklo ir produktų įvaizdžio kūrimas.
Darbą atliko Aurelija Sokolovaitė, darbo vadovė dėst. Alma Pocienė. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto, Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2020.
Baigiamojo darbo tikslas – parodyti studijų metu įgytas teorines ir praktines žinias, sukurti reklaminius produktus įmonei.
Baigiamojo darbo problema – įmonė siekia sukurti naują prekės ženklą, kuris apibendrintų įmonės veiklą. Reikalingas naujas logotipas, skaitmeninės ir materialios reklamos gaminiai produktų ir įmonės įvaizdžiui.
Baigiamąjį darbą sudaro turinys, lentelių ir paveikslų sąrašas, sąvokos, santrauka lietuvių ir anglų kalbomis, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas, priedai.
Analitinėje dalyje analizuojami literatūros ir kiti informacijos šaltiniai. Šią dalį sudaro įmonės UAB „Maroko grožis“ veiklos, tikslinės auditorijos ir konkurencijos nagrinėjimas. Analizuojamos reklaminių produktų dizaino tendencijos, prekės ženklo, materialių ir skaitmeninių reklamos būdų reikšmė ir funkcijos. Išanalizuojami reklamos produktų pavyzdžiai.
Projektinėje dalyje nurodoma kiekvieno reklamos produkto kūrimo eiga, pagrindžiami kūrybiniai sprendimai, materialiai reklamai parenkamos optimaliausios medžiagos ir gamybos technologijos jų įgyvendinimui. Atliekami ekonominiai skaičiavimai tiesioginėms ir netiesioginėms produktų gamybos išlaidoms apskaičiuoti, nustatoma gaminių kaina. Pateikiami darbų saugos reikalavimai.
Baigiamojo darbo metu buvo sukurtas logotipas, 3 materialūs produktai įmonės įvaizdžiui, katalogas ir 24-ios etiketės produktų įvaizdžiui, socialinio tinklo „Instagram“ reklamų paketas (piktogramos, įrašai, istorijų įrašai) ir 3 reklamjuostės.
Description:
The topic of the final work – Brand and product image creation for the UAB Maroko grožis.
The work was done by Aurelija Sokolovaitė, work supervisor: lecturer Alma Pocienė. Kaunas University of Applied Sciences, Faculty of Technology, Department of Media Technologies. Kaunas, 2020.
The purpose of the final work is to show the theoretical and practical knowledge acquired during the studies, to create advertising products for the company.
The problem of the final work is that the company seeks to create a new brand that would summarize the company's activities. A new logo, digital and material advertising products are needed for the image of the products and the company.
The final work consists of content, list of tables and figures, concepts, summary in Lithuanian and English languages, introduction, analytical part, project part, conclusions, list of literature and other sources of information, appendices.
The analytical part analyzes literature and other sources of information. This part consists of the analysis of the activities, target audience and competition of the company UAB „Maroko grožis“. Design trends of advertising products, significance and functions of brand, digital and material advertising methods and examples of advertising products are analyzed.
The project part indicates the development process of each advertising product, substantiates creative solutions, selects the most optimal materials for material advertising and production technologies for their production. Economic calculations are performed to calculate the direct and indirect production costs of products, the price of products is determined. Work safety requirements are presented.
During the final work, a logo, 3 material products for the company's image, a catalog and 24 labels for the image of the products, an advertising package for „Instagram“ social network (icons, posts, story posts) and 3 banners were created.