Santrauka:
Gabrielė Kuktaitė, UAB „HAUTICA“ PREKĖS ŽENKLO „BURGA“ REKLAMOS KATALOGO KŪRIMAS. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt., Gerūta Sprindytė. Kauno kolegijos Technologijų katedra.
Darbo apibūdinimas: Darbe nagrinėjama UAB ,,Hautica“ prekės ženklo ,,BURGA“ teikiamų paslaugų ir prekių gausa, tai pat jų rūšys, savybės. Aptariamas prekių katalogo reikšmingumas kaip pardavimus skatinanti priemonė, katalogo ir jo papildomų elementų kūrimas bei galutinio leidinio realizavimas.
Darbo struktūra: Pirmoje dalyje aprašyta įmonės specifika, prekių katalogo reikšmingumas pardavimų srityje, katalogo raida, jų rūšys. Taip pat aptarta leidinio ir jo papildomų dalių architektonika. Antroje dalyje akcentuojami maketavimo darbams reikalingi procesai, etapai ir spaudos būdai. Ekonominiame poskyryje pateikti ekonominiai-leidybiniai skaičiavimai, leidinio ir jo papildomų dalių savikaina. Aprašyti darbo saugos reikalavimai skirti maketavimo darbams atlikti.
Darbo rezultatai: Išnagrinėta įmonės ,,Hautica“ prekinio ženklo ,,Burga“ gaminamų produktų specifika ir pardavimų rinka. Atsižvelgiant į šiuos aspektus, sukurtas prekių katalogas ir jo įpakavimas reprezentuojantis įmonės veiklą, su galimybe plėtoti ir vystyti pardavimus, surasti potencialius ir būsimus prekybos partnerius plačioje rinkoje. Pabrėžta produktų svarba, reikiamumas, siekiamybė, kokybė ir ekonomiškumo samprata gamybos procese.
Darbo struktūra: 2 pagrindinės dalys, 59 puslapiai, 30 šaltinių, 10 lentelių, 18 paveikslėlių.
Description:
Gabrielė Kuktaitė, UAB "HAUTICA" BRAND "BURGA" ADVERTISING CATALOG CREATION. Professional bachelor's thesis. Supervisor lect., Gerūta Sprindytė. Department of Technology, Kaunas College.
Thesis description: The abundance of services and goods provided by UAB Hautica brand BURGA, as well as their types and properties are analyzed in the work. The significance of the product catalog as a sales promotion tool, the creation of the catalog and its additional elements, and the realization of the final publication are discussed.
Structure of the work: The first part describes the specifics of the company, the significance of the product catalog in the field of sales, the development of the catalog, their types. The architecture of the publication and its additional parts is also discussed. The second part emphasizes the processes, stages and printing methods required for layout work. The economic subdivision presents economic-publishing calculations, the cost of the publication and its additional parts. Described work safety requirements for layout work.
Results of the work: The specifics and sales market of the products manufactured by the Hautica brand Burga were analyzed. Taking into account these aspects, a product catalog and its packaging representing the company's activities has been created, with the possibility to develop and develop sales, find potential and future trade partners in a wide market. The importance of products, necessity, aspiration, quality and the concept of economy in the production process are emphasized.
Structure: 2 main parts, 59 pages, 30 sources, 10 tables, 18 pictures.