Santrauka:
Pagrindinė darbo tema: reklamos produktų kūrimas Lispa mokyklai. Lispa mokykla yra vieša įstaiga, teikianti neformalaus ugdymo paslaugas vaikams ir suaugusiems. Darbo tikslas: pritaikyti žinias įgytas studijų metu Kauno kolegijoje, kuriant Lispa mokyklos internetinę ir materialinę reklamą. Darbo metu kuriama internetinė reklama: keliamos nuotraukos į internetinę svetainę ir socialinius tinklus, kuriamos reklamjuostės, kuriami vizualai skirti kelti į socialinių tinklų istorijas ir kuriami viršelio paveikslėliai, skirti reklamuoti Lispa mokyklos rengiamas vasaros stovyklas. Taip pat padidinti interneto reklamos sklaidą, tvarkoma SEO ir Google Ads reklamos. Taip pat darbe kuriama materiali reklama: vizitinės, atributika, raktų pakabukai, plakatai, lankstinukai, kalendorius. Ir kuriamas internetinio žaidimo dizainas.
Darbas sudarytas iš kelių dalių: analitinė dalis (šioje dalyje aprašomi užsakovo reikalavimai ir pageidavimai, tikslinė auditorija, reklamos reikšmė, grafinio dizaino reikšmė, spalvų reikšmės, internetinės reklamos samprata, animacijos rūšys ir reikšmė reklamoje, konkurentų analizė ir materialios reklamos gamybos technologijos), projektinė dalis (šioje dalyje aprašomi sukurti reklamos produktai). Ekonominė dalis (apskaičiuojama sukurtų produktų savikaina, tiesioginės ir netiesioginės išlaidos), darbo saugos dalis (aprašoma saugaus darbo sąlygos, priešgaisrinė sauga, galimos rizikos darbo vietoje ir kaip jų išvengti).
Description:
The main idea of the paper: the creation of advertising products for Lispa school. Lispa school is an open to the public establishment which specializes in providing informal education for children and adults. The goal of the paper: apply the knowledge acquired while studying in Kaunas college to create an ad campaign for Lispa school both on the internet and tangible merchandise. The internet portion of the campaign consists of photos being uploaded both to social media and to the Lispa school website, the creation of online banners and posters which are then posted to stories in social media applications also the creation of cover pictures which will be used to promote Lispa school events and summer camps. As well as that to increase the reach of the internet ad campaign SEO and Google Ads are also being implemented. The tangible part of the ad campaign is made up of making business cards, keychains, posters, leaflets, a calendar. The campaign also includes designing an online game.
The paper is made up of different parts: the analytical portion (in this portion documentation can be found describing the clients’ needs and requirements, target audience, the importance of ads, graphical design, and colors, also the concept of online advertisements, the different types of animation and the impact of it in advertisements and lastly the analysis of the competition and ways of creating tangible merchandise). the design portion (in this portion created advertising products are being documented). The economical portion (in this portion cost of created products, direct and indirect expenses are calculated). The work safety portion ( in this portion work safety regulations, fire-security, workplace hazards and ways to avoid them are being documented).