Santrauka:
Šio darbo tikslas – patobulinti įmonės teikiamų paslaugų reklamą internetinėje erdvėje. Išanalizuoti konkurentų tinklalapius bei socialinius tinklus.
Pateikiamas „Rent Boutique“ įmonės paslaugos, reklamos internete projektas, pagal nuomojamas prekes ir vartotojų poreikius.
Projekte įmonei pateikiami pasiūlymai: siekti pritraukti kuo didesnę ir platesnę auditoriją „Facebook“ ir „Instagram“ socialiniuose interneto svetainėse, atnaujinant turinį su multimedijos priemonėmis: kurti video reklamas, turinį socialiniams tinklams ir žiniatinklio svetainę.
Darbo struktūra susideda iš teorinės dalies reklamos būdų ir jos nauda internetinėje erdvėje. Praktinėje dalyje aprašomas atliktas darbas ir jo eiga.
Išvadose pateikiami projektinio darbo metu sukūrti produktai, jo rezultatai ir išsiaiškinti svarbiausi apibendrinimai analizės metu.
Description:
The aim of this work is to improve the advertising of the company's services on the Internet.
To analyze the competitors' websites and social networks.
An online advertising project of „Rent Boutique“ company‘s services is presented according to the rented goods and consumer needs.
Proposals offered to the company through the project: to seek to attract as wide an audience as possible on „Facebook“ and „Instagram“ social networking sites by updating the content with multimedia tools: to create video ads, content for social networks and a website.
The structure of the work consists of the theoretical part of advertising methods and its benefits on the Internet. The practical part describes the work done and its course.
The conclusions present the products that were developed during the project work, its results and the most important generalizations that were made during the analysis.