Santrauka:
Profesinio bakalauro baigiamojo darbo tikslas pademonstruoti studijų metu įgytas žinias, įgūdžius – sukurti reklaminius produktus, taip pat būtina atkreipti dėmesį į užsakovo veiklą. Kuriamos reklaminės produkcijos elementai: logotipas, dovanų kuponas, pakuotė, maišelis, lipdukai, vizitinė kortelė, firminis blankas, vokas ir etiketė.
Darbą sudaro analitinė ir projektinė dalis. Šio bakalauro baigiamojo darbo analitinėje dalyje apžvelgiama: logotipo, dovanų kuponų, pakuotės, maišelio, lipdukų, vizitinės kortelės, firminio blanko, voko, etiketės charakteristikos, aptariami pasirinktų gaminių analogai, jų ypatumai technologijų galimybės kuriant juos. Projektinėje dalyje pristatomi sukurto dizaino pavyzdžiai, spalvos ir tekstas. Taip pat projektinėje dalyje buvo pateikiamas produktų kūrimo proceso etapų aprašymas, priemonių specifika, atlikti ekonominiai skaičiavimai: apskaičiuota gaminių savikaina, jų pridėtinė vertė, nustatyta gaminio kaina rinkoje.
Galiausiai buvo sukurta galutiniai dizaino variantai, kurie buvo panaudoti reklaminių priemonių gamybai.
Description:
The purpose of the professional bachelor final thesis is to demonstrate the knowledge and skills acquired during the studies - to create promotional products, it is also necessary to pay attention to the activities of client. Elements of advertising products are created: logo, gift voucher, packaging, bag, stickers, business card, letterhead, envelope and label.
The work consists of analytical and design part. The analytical part of this bachelor's thesis reviews: logo, gift vouchers, packaging, bag, stickers, business card, letterhead, envelope and label characteristics, analogues of selected products, their peculiarities, possibilities of technology in their development. The project part presents examples of the created design, colors and text. Also in the project part the description of the stages of the product development process was presented, the specifics of the measures were presented, economic calculations were performed: the cost of products was calculated, their added value, the price of the product in the market was determined.
Finally, the final design variants were created and used for the production of promotional materials.