Santrauka:
Baigiamojo darbo tikslas ir objektas: aktualizuoti, asmens prekės ženklo vystymo kultūros ir kūrybinėse industrijose temą, jo naudą bei svarbą asmenims dirbantiems bei planuojantiems dirbti pagal šią veiklą. Atlikus mokslinės medžiagos ir asmens prekės ženklo Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės – „KLL“ bei kitų asmens prekės ženklų analizę, parengti rekomendacijas asmens prekės ženklų vystymuisi kultūros ir kūrybinėse industrijose.
Baigiamojo darbo problema: asmens prekės ženklo vystymo kultūros ir kūrybinėse industrijose galimybės.
Baigiamojo darbo metodai: mokslinėje literatūroje pateikiamų asmens prekės ženklo vystymo aspektų bei konkretaus atvejo – Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės – „KLL“, bei kitų asmens prekės ženklų, empirinio, kokybinio tyrimo, atlikto taikant struktūrizuoto interviu metodą, gautų duomenų analizė.
Baigiamojo darbo rezultatai: išanalizavus teorinius asmens prekės ženklo vystymo aspektus, pateiktos išvados bei rekomendacijos. Jose pateiktos asmens prekės ženklo vystymo gerinimo galimybės kultūros ir kūrybinėse industrijose tokios kaip: komunikacijos sklaidos gerinimas, žinomumo didinimas, naujų klientų pritraukimas.
Description:
Aim and object of thesis: to actualize the topic of personal brand development in the cultural and creative industries, it’s benefits and importance for persons working and planning to work under this activity. After the analysis of scientific material and personal brand Kamilė Lukrecija Lukošiūtė – “KLL“ and other personal brands, to prepare recommendations for the development of personal brands in the cultural and creative industries.
Statement of thesis: opportunities for personal brand development in the cultural and creative industries.
Thesis methodology: analysis of personal brand development aspects presented in scientific literature and data obtained from a specific case – Kamilė Lukrecija Lukošiūtė – “KLL“, as well as other personal brands, empirical, qualitative research performed using the structured interview method.
Thesis results: after analyzing the theoretical aspects of personal brand development, conclusions and recommendations are presented. They present opportunities to improve personal brand development in the cultural and creative industries, such as: improving the dissemination of communication, raising awareness, attracting new customers.