Santrauka:
Ikimokyklinio ugdymo metu formuojami ir ugdomi vaikų intelektiniai, socialiniai, emociniai ir kt. įgūdžiai, turintys įtakos tolimesniam asmenybės formavimuisi.
Nors Šilalės lopšelyje – darželyje „Žiogelis“ daug dėmesio skiria pagrindinių paslaugų teikimui, tačiau kaip valstybinio pobūdžio paslaugų teikėjas susiduria su sudėtingu paslaugų tobulinimo procesu. Tyrimo problemą galima išreikšti probleminiu klausimu – kokios galimybės Šilalės lopšelyje – darželyje „Žiogelis“ tobulinti jau esamas ir pasiūlyti naujas, tėvų ir vaikų poreikius tenkinančias, paslaugas?
Description:
During pre-school education, children's intellectual, social, emotional and other skills that influence the further development of personality are formed.
Although kindergarten Ziogelis pays a lot of attention to the provision of basic services, as a state service provider, it faces a complex process of service improvement. The problem of the research can be expressed by a problematic question - what are the possibilities to improve the existing services and to offer new services that meet the needs of parents and children ones in Šilalė Ziogelis kindergarten?
The aim of of the