Santrauka:
Remiantis „we pc“ (Video Game Statistics, 2019) duomenimis žaidimų rinka kasmet auga ir 2018 metais bendrai uždirbo 122 milijardus eurų. Nauji žaidimai tampa vis sudėtingesni ir reikalauja vis daugiau pastangų bei technologinių žinių iš žaidimų kūrėjų, o taip pat išlieka labai svarbus ir aparatinės įrangos (jos techninių parametrų) vaidmuo. Dėl augančių išlaidų projektų atsipirkimas trunka vis ilgiau, todėl mikro – transakcijos tapo labai aktualia šių dienų tema. Žaidimai, kurie kuriami tradiciniais metodais neefektyviai išnaudoja aparatinę įrangą, todėl yra didinamos projekto išlaidos ir mažinamas pelnas. Norint pasiekti maksimalų pelną, reikia sumažinti projekto minimalius galios reikalavimus aparatūrai, o tai pasiekti galima tik pakeitus darbo metodiką ir pritaikius naujausias technologijas.
Description:
According to „we pc“(Video Game Statistics, 2019) data the gaming industry grows every year and by the end of 2018 reached a total revenue of 122 billion euro. New game development is becoming an ever more expensive and complex procedure that increases the effort required by game developers and hardware developers. Since product payoff is harder to archive now, developers because more reliant on micro transactions to fill in the financial gaps, increasing demand for IT / Finance specialists. Game developed using traditional methods, require more financial and hardware resources, increasing the cost of development and the minimal hardware requirements for clients. To minimize project cost and hardware requirement a change of tools and development methods is required.