Santrauka:
Asta Saldukienė. UAB „PARMATUS“ konkurencingumo didinimo galimybės. Profesinio bakalauro darbas. Darbo vadovė lekt. Ernesta Karbauskienė, Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyriaus.- Tauragė, 2019 - 63psl
Darbo aktualumas. Galima teigti, jog transporto sektorius – viena dinamiškiausių ir perspektyviausių Lietuvos ūkio šakų. Naudotos autodalys buvo ir tikėtina, kad liks paklausios, pirmiausia dėl kainos, nes ji mažesnė negu naujų detalių, o kitas aspektas – kokybė.
Darbo tikslas:. Atlikus UAB ,,PARMATUS“ situacijos analizę, nustatyti galimybes konkurencingumui didinti.
Darbo problema. Kokios priemonės padėtų UAB „PARMATUS“ didinti konkurencingumą?
Darbo struktūra. Pirmoje dalyje analizuojama konkurencingumo samprata bei konkurencingumą lemiantys veiksniai. Taip pat aptariamos konkurencingumą didinančios priemonės bei konkurencijos rinkoje esminiai bruožai. Antroje dalyje supažindinama su UAB „PARMATUS“ veikla, analizuojami šios įmonės konkurentai, atliekama UAB „PARMATUS“ konkurencingumo situacijos analizė. Taip pat šioje dalyje yra pateikiami atlikto tyrimo rezultatai, kurie atskleidžia UAB „PARMATUS“ konkurencingumo vertinimą klientų požiūriu. Pabaigoje pateikiami pasiūlymai dėl UAB „PARMATUS“ konkurencingumo rinkoje didinimo.
Darbo metodai. Lietuvos ir užsienio mokslinių literatūros šaltinių analizė; informacijos atrankos metodas – duomenų rinkimas; informacijos sisteminimas; anketinė apklausa su klientais; anketinių duomenų analizė ir apdorojimas MS Excel programa.
Darbo rezultatai: UAB ,,PARMATUS“ konkurencingumui didinti visų pirma siūloma sutelkti visą dėmesį į įmonės reklamą bei vardo žinomumo didinimą. Siekiant pritraukti klientus labai svarbu yra įmonės reklama, kurios dabar įmonė apskritai neturi, siūloma išplėtoti vientisą reklaminių pranešimų turinį ir skelbti apie savo veiklą bei parduodamas naudotas autodetales internete, laikraščiuose bei lankstinukuose. Taip pat siūloma sutvarkyti privažiavimą prie įmonės, nes dabar privažiavimas yra nepatogus, nėra kur statyti automobilio. Dar vienas svarbus veiksnys įmonės konkurencingumui yra darbuotojų profesionalumas, kad aptarnavimas būtų kuo kokybiškesnis rekomenduojama siųsti darbuotojus į specialius mokymus, kur mokoma darbo su klientais subtilybių.
Darbo apimtis. Darbą sudaro 63 puslapiai, 11 lentelių, 28 paveikslai, 26 literatūros ir informacijos šaltiniai,1 priedas.
Description:
Relevance of the work: It can be said that the transport sector is one of the most dynamic and promising branches of the Lithuanian economy. Used car parts have been and are likely to remain in demand, primarily because of the price, because it is less than new parts and the other aspect is quality. Aim of the work: After analyzing the situation of PARMATUS UAB, to identify possibilities to increase competitiveness. Problem of the work: What measures would help PARMATUS UAB increase its competitiveness? Structure of the work: The first part analyzes the concept of competitiveness and the factors determining competitiveness. It also discusses competitiveness-enhancing measures and key features of market competition. The second part introduces the activities of PARMATUS UAB, analyzes the competitors of this company, analyzes the competitiveness situation of PARMATUS UAB. Also in this part are presented the results of the research, which reveal PARMATUS UAB competitiveness assessment of customers. At the end, proposals are made regarding increasing the competitiveness of PARMATUS UAB in the market. Methods of the work: Analysis of Lithuanian and foreign scientific literature sources; information selection method - data collection; systematization of information; questionnaire survey with clients; analysis and processing of questionnaire data in MS Excel program. Results of the work. In order to increase the competitiveness of PARMATUS UAB, it is proposed to concentrate on the advertising of the company and raising the awareness ofthe name. In order to attract customers, it is very important that the company now has no company advertising, and it is proposed to develop thecontentofpromotionalmessagesandpublishtheiractivitiesandsellused auto parts online, in news papers and leaflets. It is also suggested to get access to the company, because now the approach is inconvenient, there is no place to build a car. Anotherimportantfactorforthecompetitivenessof the company is the professionalism oftheemployees, in order to provide the highest quality of service it is recommended to send employees to special training where the subtleties of working with clients are taught.