Santrauka:
Pirmųjų viešbučių pagrindinė teikiama paslauga buvo apgyvendinimas.
Nebuvo nei teikiamų maitinimo paslaugų, nei konferencijų centrų pačiuose viešbučiuose.
Konferencijų organizavimas viešbutyje pradėtas teikti nuo 1970- ųjų metų. Tai ganėtinai nauja
rinka, tačiau ji tampa prioritetiniu segmentu viešbučui, nes konferencijų rinkos segmentas atneša
daugiau pajamų, negu paprasta laisvalaikio turistai. Taip pat užtikrina viešbučio užimtumą visus
keturis sezonus. Laikui bėgant pradėjo formuotis pačios pirmosios konferencijų organizatorių
asociacijos ir biurai, kurie vienija narius ir teikia informaciją apie tam tikros šalies, miesto ar region
konferencijų organizatorius ir įstaigas, susijusias su šio verslo organizavimu. Kūrėsi profesionalūs
organizatoriai, kurie pradėjo organizuoti konferencijas viešbučiuose, kartu įtraukdami ir kitus
verslus. Viešbučiai turintys konferencijų centrus, visus metus užsitikrina viešbučio užimtumą ir
gaunamas pajamas.Tiek organizatoriai, tiek užsakovai dažniausiai dėl patogumo pasirenka
viešbučius su konferencijų centrais, kad viskas vyktų po vienu stogu.Taigi toliau darbe bus
nagrinėjami konferencijų organizavimo ypatumai viešbutyje,,Park Inn By Radisson“.
Description:
The Final work analyzes peculiarities of organizing conferences at the four star hotel “Park Inn by Radisson”. Conference organization at the hotels began in 1970. Private and chain brand hotels started making conferences in hotels, ensuring hotel employment and income. To the success of conference organization and business development, contributes established conference associations and offices that provides information about the country, city or a given region’s conference organizers and their activities. Professional organizers most often choose hotels, because they have everything under one roof: - halls, catering and accommodation. The aim: To analyze the peculiarities of organizing a conference at hotel “Park Inn by Radisson" Objectives: 1. Collect, analyze and present theoretical material on conference organization in the hotels. 2. Analyze the peculiarities of organizing conferences at hotel “Park Inn by Radisson”. 3. Conduct a quantitative research - a survey of conference participants. Find out how they appreciate conference organization in the hotel. 4. On the basis of the results of the survey, provide the opportunities for improving the organization of conferences. The structure – The first theoretical part analyzes the material presented in the scientific literature, types of conferences, stages of organizing conferences and the significance of conference organization. The second analytical part presents the Characteristics of the hotel “Park Inn by Radisson”, research method, research results and their analysis. In the third part, based on the research, opportunities to improve the peculiarities of conference organization in the hotel “Park Inn by Radisson” are provided.