Santrauka:
Kelionių organizatorius yra įmonė, teikianti turizmo paslaugas,
organizuojanti ir parduodanti keliones po visą pasaulį. Kelionių organizatorius sukuria ir
reklamuoja kelionių paketus ir kitas paslaugas. Tai gali būti organizuota turistinė kelionė,
ekskursija, poilsinių- pažintinių kelionių paketai bei kitokio tipo kelionės ir kitos papildomos
paslaugos, tokios kaip draudimo paslaugos, viešbučių rezervavimas, skrydžių bilietų užsakymas
(Królikowski, Susłow, 2017). Kelionių organizatoriai savo sukurtus kelionių paketus parduoda
tiesiogiai vartotojams ir per tarpininkus (Camilleri, 2018). Kelionių organizatoriaus veikla labai
svarbi turizmo sistemoje. Organizatoriui svarbu suprasti kliento pageidavimus, kadangi nuo to
priklauso paslaugų pardavimai ir įmonės pelnas (Kotler ir kt., 2014). Kelionių organizatoriaus
paslaugomis naudojasi įvairaus amžiaus, socialinės padėties turistai, siekdami skirtingų tikslų:
nuotykių, informacijos ir žinių, poilsio, sveikatos, verslo reikalų. Keliautojui svarbu, kad būtų
išklausyti jo poreikiai ir į juos atsižvelgiama, o kelionių organizavimo įmonėms svarbu pažinti
keliautoją, suprasti jo keliavimo įpročius ir smulkiai suplanuoti bei suorganizuoti kelionę, parinkti
labiausiai tinkamą maršrutą, surasti tinkamiausią apgyvendinimą, užsakyti pervežimą iš oro uosto į
viešbutį ir iš viešbučio į oro uostą, pasirūpinti vizomis, draudimu ir net mobiliojo ryšio paslaugomis
užsienyje.
Description:
Description of the Supply and demand of the travel services provided by the tour operator Guliverio kelionės. The theory of scientific literature, an overview of the situation, carried out and analyzed research and provides opportunities for improvement of tour operator activities and services, supply or demand „Guliverio kelionės“ tour company. The aim of the (Supply and demand of the travel services provided by the tour operator Guliverio kelionės) - evaluation of supply and demand of the travel services provided by the tour operator Guliverio kelionės. Methods of the (Supply and demand of the travel services provided by the tour operator Guliverio kelionės): analysis of scientific literature, a survey; interviews; SWOT analysis. The structure - theoretical part discusses the tour operator activities and services literature theory, the practical part of the test and the results. The results: Supply and demand of the travel services provided by the tour operator Guliverio kelionės evaluation, improvement opportunities. The tour operator has to expand the supply in order to increase service demand. It is important to build more of your unique travel packages, to make trips at a lower cost and with more options for choosing your travel time, hotel and meals. Improve the discount system by giving discounts to families and those who travel frequently. Disseminate advertising about the services provided through social networks, newspapers, radio stations, office stands.