Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariami mokslinėje literatūroje aptinkami naujo produkto įvedimo į rinką procesai. Remiantis įvairių mokslininkų nuomone siekiama išsiaiškinti naujo produkto sampratą, išskirti ir išanalizuoti produkto įvedimo į rinką priežastis bei procesus. Analitinėje dalyje analizuojama įmonės veikla, atliekama situacijos analizė. Šioje dalyje taip pat pateikiamas vartotojų nuomonės tyrimas ir jo išvados. Projektinėje dalyje pateikiamos konkrečios rekomendacijos naujo UAB „Bauwerk Boen“ produkto įvedimui į Lietuvos rinka. Rekomendacijos pateiktos remiantis teorinėje ir analitinėje dalyje gautais rezultatais.
Description:
The launch of the new product on the market is a great way to achieve above listed goals. The company mainly sells its products to the foreign market, that is why before launching the product into Lithuanian market it is very important to find out what are the customers needs and what means should be used to present the product for this particular market customers. The theoretical part consists of the main aspects that are important for the launch of new product – clarification of what is the new product and how to present this product to the market.