Santrauka:
Teorinėje dalyje aptariamas prekybos marketingas, jo kompleksas ir elementai teoriniu pagrindu, išanalizuojant kiekvieną elementą. Analitinėje darbo dalyje nagrinėjama Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvo veikla, atliekamos funkcijos, darbuotojai ir visi marketingo komplekso elementai, darantys įtaką įmonei. Šioje dalyje buvo atliekamas kiekybinis tyrimas ir pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje yra pateikiamos tyrimo išvados, pateikiami pasiūlymai ir finansiniai skaičiavimai, kuriais besiremiant reikia tobulinti marketingo komplekso elementus šioje įmonėje.
Description:
Theoretical part discusses trade marketing, its complex and elements on theoretical basis, analyzing each element. The analytical part of the work deals with the activities of Kėdainių rajono vartotojų kooperatyvas, functions, employees and all elements of the marketing complex that influence the company. In this part, a quantitative study was performed and the results of the study were presented. In the project part of the thesis are presented the conclusions of the research, suggestions and financial calculations, on the basis of which it is necessary to improve the elements of the marketing complex in this company.