Santrauka:
Darbą sudaro trys dalys. Teorinėje darbo dalyje aprašoma įvaizdžio samprata, tipai, struktūra. Be to, analizuojamas įvaizdžio kūrimas ir valdymas. Taip pat pateikiami įvaizdžiui įtaką darantys veiksniai, aprašomos reputacijos ir įvaizdžio sąsajos. Antroje darbo dalyje pateikiamas atliktas klientų ir darbuotojų UAB ,,Bitė Lietuva“ empirinis įvaizdžio tyrimas. Taip pat aprašomas tyrimo rezultatų apibendrinimas. Trečioje dalyje pagalba tyrimo duomenų įvardinamos UAB „Bitė Lietuva“ pagrįstos rekomendacijos įvaizdžio tobulinimui.
Description:
This bachelor thesis consists of three main parts. The theoretical part consists of image definition, types, structure; image-building and management is analized as well. Moreover, factors that have an impact on image, connection between company reputation and image are described. The second part of the paper presents the empirical image survey of the clients and employees of Bite Lietuva Ltd. The third part of the paper provides with the recommendations for Bite Lietuva Ltd image development, based on the research data.