Santrauka:
Pirmoje dalyje analizuojama teorinė medžiaga susijusi su darbo tema. Tai paslauga ir jos rūšys, paslaugos žinomumą didinančios marketingo priemonės tokios kaip tradicinės marketingo priemonės - laikraščiai, žurnalai, lankstinukai, brošiūros, vizitinės kortelės. Taip pat skaitmeninės marketingo priemonės – reklama „Facebook“, „Instagram“ platformose, internetinis puslapis, internetiniai skelbimo puslapiai. Antroje dalyje analizuojama UAB „Melynėja“ veikla. Analizuojami apklausos metodai ir gauti anketinės apklausos duomenys. Trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai įmonei kaip gerinti marketingo priemones, kad būtų pasiekta jaunimo grupė.
Description:
The first part of the paper analyzes theoretical material related to the topic of work. It is service and its connection, marketing tools that raise awareness of services such as traditional marketing tools – newspapers, magazines, brochures, business cars. Also digital marketing tools such as advertising in „Facebook“ and „Instagram“ platforms, websites, online advertising pages. In the second part of the paper analyzing UAB „Melynėja“ activity. Analyzing the survey techniques and received questioner survey data. Part three offers suggestions for the company to improve marketing tools to reach the youth group.