Santrauka:
Baigiamojo darbo užduotis – išsiaiškinus užsakovo UAB „Mikroderma“ reikalavimus, nustačius klientų poreikius ir išanalizavus panašaus formato elektroninius leidinius, sukurti interaktyvų katalogą. UAB „Mikroderma“ yra nedidelė įmonė teikianti įvairias grožio paslaugas. Elektroninis katalogas įmonei aktualus, nes viename produkte būtų pateikta visa su grožio studija susijusi informacija. Šį produktą taip pat galima platinti parodų ir mugių metu, pasitelkiant įvairias laikmenas.
Pirmojoje dalyje analizuojami užsakovo poreikiai, klientų auditorija. Aptariami konkurentai, atliekama jų analizė, taip pat vidinė įmonės analizė. Atsižvelgiant į literatūros šaltinius ir specialistų nuomones, nuspręsta kokios technologijos bus naudojamos kuriant produktą.
Antrojoje dalyje aprašoma projektavimo eiga, žmogaus sauga bei pateikiami atlikti ekonominiai skaičiavimai. Pateikiama katalogo struktūrinė schema su aprašymu, bei leidinio šablonas. Aprašomi atliekami filmavimo, fotografavimo darbai. Taip pat čia galima rasti informaciją apie katalogo pritaikymą naudojimui.
Elektroniniam katalogui sukurti buvo naudojama Adobe InDesign programinė įranga. Video medžiagai apdoroti Adobe Priemiere bei Adobe After Effects programos. Kataloge naudojamos nuotraukos retušuotos Adobe Photoshop ir Adobe LightRoom programomis.
Darbo uždaviniai:
• nustatyti įmonės klientų poreikius;
• apžvelgti šaltinius, susijusius su fotografijos ir videografijos kūrimu;
• apžvelgti šaltinius, susijusius su elektroninės leidybos reikalavimais;
• atlikti konkurentų analizę;
• sukurti elektroninį katalogą, atsižvelgiant į užsakovo poreikius;
• išanalizuoti darbo saugos reikalavimus;
• atlikti ekonominius skaičiavimus;
• pateikti išvadas.
Description:
The task of the final work is to create an interactive catalogue after finding out the requirements of the client Plc. “Mikroderma”, identifying customer needs and analysing electronic publications of similar format. Plc. Mikroderma is a small company providing various beauty services. The electronic catalogue is relevant to the company because it contains all the information related to the beauty studio in one place. This product could also be distributed during various exhibitions and trade fairs using a variety of data storage devices. The first part of the work analyses client’s needs and customer base. It also includes review of competitors as well as internal analysis of the company. Considering the literature and the opinions of the specialists, it proposes technologies that will be used to create the product. The second part of the work describes the design process, human safety and provides economic calculations. It presents a structural scheme of the catalogue with a description and a template for the publication. Filming and shooting processes are also described in this part. Here you can also find information on catalogue’s application for use. Electronic catalogue was created by using Adobe InDesign software. The video is processed by Adobe Priemiere and Adobe After Effects. The photos in the catalogue are retouched with Adobe Photoshop and Adobe LightRoom.
Project tasks:
• identify the needs of the company's customers; • review the sources related to the creation of photography and video; • review sources related to e-publishing requirements; • conduct competitor analysis; • create an electronic catalogue based on client’s needs; • analyse work safety requirements; • perform economic calculations; • present conclusions.