Santrauka:
Darbo tikslas: Suprojektuoti ir sukurti mokomąjį – lavinamąjį žaidimą kuris veiktu internetinės naršyklės aplinkose.
Darbo objektas: Internetinėje aplinkoje veikianti aplikacija, skirta plačiam naudojimui.
Darbo rezultatai: Suprojektuota sistema žaidimui, sukurta vartotojo sąsaja, suprojektuota ir pritaikyta duomenų bazė sistemai.
Darbe naudojamos technologijos: Apache, MySQL, PHP, OpenSSH, UFW, HTML, CSS.
Darbe naudojamos programavimo technologijos: PHP, SQL, JavaScript.
Darbo aktualumas: Žaidimas – tai laiko praleidimo būdas, kuris turi savo tikslą ir struktūrizuotas taisykles. Mokomasis žaidimas – tai žaidimo tipas, kurio pagrindinis tikslas yra teikti žinias, bei lavinti mąstymą. Kadangi, tokių žaidimų pasirinkimo lietuvių kalba nėra, mokomasis tinklų žaidimas yra puiki perspektyva šioje srityje.
Šiame darbe yra projektuojama duomenų bazė, kuriama vartotojo sąsaja patogi naudoti vartotojui, analizuojamos jau esamos sistemos.
Description:
Author: Tomas Šiaulys „Network game for learning“. Final paper in Computer Network Administration. Study programme 653E14001. Supervisor: Mantas Sakalauskas. Kauno kolegija UAS, Faculty of Technologies, Kaunas, 2018, 44 pages. Work objective: To designe and create new lerning – educational game, that runs in network browser. Working object: Aplication, that runs in network browser, for wide using. Results of work: Designed system for game, created user interface, designed and costumized database for the system. Used technologies: Apache, MySQL, PHP, OpenSSH, UFW, HTML, CSS. Used programming technologies: PHP, SQL, JavaScript. Actuality of work: Game – the way of free time spending, which have an object and rules. Educational game – type of game, which general purpose is to give knowledges and to develope the way of thinkig. Because, there‘s no this type of games in Lithuanian language, this game have great perspective in this scope. In this work is designed a databese, developed user interface, and analyzing the existing systems.