Santrauka:
Darbo apibūdinimas. UAB ,,Ernega’’ paslaugų pasiūlos modifikavimas yra aktuali tema, nes sparčiai augantis paslaugų sektorius didina konkurenciją šiame sektoriuje bei nuolat besikeičiantys vartotojų poreikiai skatina įmones kurti naujas, tobulinti esamas arba išvis atsisakyti nepaklausių paslaugų. Tai sudaro įmonei kliūtis norint pasiekti savo užsibrėžtų tikslų bei būti konkurencinga įmone rinkoje, todėl labai svarbu numatyti modifikavimo būdus, kurie leistų įmonei išlikti konkurencingai ir didinti savo apyvartą.
Darbo problema. Išaugusi konkurencija transporto paslaugų sektoriuje bei nuolat besikeičiantys vartotojų poreikiai verčia įmones ieškoti būdų, kaip pasiekti kuo didesnę tikslinę rinką ir kokią veiklos plėtros kryptį pasirinkti, norint prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų. Kad UAB „Ernega“ būtų paklausi tarp vartotojų ir stipri tarp konkurentų, ji turi turėti kažką išskirtinio – tai, ko negali pasiūlyti konkurentai. Todėl šio darbo problemą galima išreikšti probleminiu klausimu: kaip modifikuoti UAB ,,Ernega‘‘ paslaugų pasiūlą, kad ji tenkintų kintančius vartotojų poreikius ir leistų pasiekti įmonės veiklos tikslus?
Darbo tikslas – Atskleisti UAB „Ernega“ paslaugų pasiūlos modifikavimo galimybes.
Darbo metodai: Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros ir mokslo straipsnių analizė, įmonės dokumentų analizė, konkurentų lyginamoji analizė, apklausa, interviu, stebėjimas.
Drabo struktūra. Pirmoje baigiamojo darbo dalyje analizuota paslaugos samprata, jos ypatybės ir klasifikavimas. Atskleidžiami paslaugų pasiūlą įtakojantys veiksniai, taip pat pateikiami paslaugų pasiūlos modifikavimo bei išorinės aplinkos poveikis paslaugų pasiūlai teoriniu aspektu. Antroje dalyje pateikiama UAB ,,Ernega’’ charakteristika, tyrimo metodika, išorinės aplinkos poveikis UAB ,,Ernega‘‘ paslaugų pasiūlai, analizuojama UAB ,,Ernega‘‘ paslaugų pasiūla fizinių ir juridinių asmenų požiūriu. Trečioje - projektinėje dalyje apskaičiuoti rezultatai leidžia teigti, kad UAB ,,Ernega‘‘ paslaugų pasiūlos modifikavimą galima atlikti šiomis kryptimis: įdiegti visiškai naują paslaugą, t.y. automobilių ir motociklų nuomos paslaugą, patobulinti pagrindinę automobilų transportavimo paslaugą įdiegiant programėlę ,,seklys.lt MOD‘‘, bei papildyti aikštelės nuomos paslaugos asortimentą įvedant automobilių užvedimo ir padangų pripūtimo paslaugas ir sunkvežimių serviso paslaugų pasiūlą papildant sunkvežimių diagnostikos paslauga.
Darbą sudaro 76 puslapiai, 11 lentelių, 30 paveikslų, 33 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai.
Description:
Description of the thesis. Modification of service supply at Ernega UAB is an actual subject, as the fast growing service sector increases the competition, and the constantly changing customer needs influence the companies to create new services, to improve the current ones and sometimes to reduce the unprofitable services at all. Therefore, it is very important to foresee the ways how the services can be modified and at the same time keeping the competitiveness of the company and increasing its profit. Problem of the thesis. Growing competitiveness in transport service sector and constantly changing customer needs force the companies to search new ways how to attract the major target market and how to stay competitive in the market. If Ernega UAB wants to be attractive for the customers and stay competitive among the competitors, it must offer something extraordinary – that no one else can offer. Hereto the problem of the thesis can be expressed as a question: in what way the supply services at Ernega UAB can be modified ensuring the satisfaction of the differentiating needs of the customers and implementation of the company’s goals? Aim of the thesis – To reveal the ways how the supply services at Ernega UAB can be modified. Methods of the thesis: Survey of Lithuanian and foreign scientific literature and articles, survey of company’s legal documentation, comparative analysis of competitors, questionnaire, interview, observation. Structure of the thesis. In the first part of the thesis the concept of service, its features and classification have been analysed. Moreover, the factors affecting the service supply, and the possibilities of modification have been analysed on theoretical basis. In the second part of the thesis the company profile, research methods and the impact of external environment have been disclosed; the supply services at Ernega UAB have been also surveyed together describing the satisfying features of natural and juridical persons’ needs. In the research of the third part of the thesis the recommendations how to modify the supply service at Ernega UAB have been formulated: to start a new car and motorcycle rental service; to improve the main auto carriage service by installing seklys.lt MOD app; to extend the range of car parking services; what is more, to offer the car starting, the tyre inflating and truck diagnostic services. The thesis consists of 76 pages, 11 tables, 30 pictures, 33 literature references and other information sources, 2 annexes.