Santrauka:
Pardavimų sektoriuje veikia daugybė įmonių, kurios vykdo analogišką veiklą. Todėl įmonių įvaizdis šiandieniniame pasaulyje turi didelę įtaką vartotojams, klientams ir konkurentams. Tad svarbu nuolatos tobulinti įvaizdį, jį plėtoti ir puoselėti, kad išliktų konkurencingoje rinkoje.
Darbo objektas - UAB „Norfos mažmena“ (Bernotiškės g. 3, Tauragė) įvaizdis.
Darbo tikslas - įvertinus UAB „Norfos mažmena“ (Bernotiškės g. 3, Tauragė) įvaizdį, pateikti jo tobulinimo galimybes.
Darbo metodai: Mokslinės literatūros lietuvių ir užsienio autorių šaltinių analizė, internetinių šaltinių analizė, įmonės dokumentų analizė, anketinė klientų ir darbuotojų apklausa ir gautų rezultatų analizė.
Darbo rezultatai:
Pirmoje darbo dalyje išanalizuotas įvaizdis, jo samprata, atskleista įvaizdžio struktūra bei įvaizdį formuojantys veiksniai, taip pat išnagrinėta įvaizdžio reikšmė įmonės veiklai.
Antroje darbo dalyje pateikta įmonės charakteristika, tyrimo metodika, įvertintas konkurentų įvaizdis ir atlikta klientų ir darbuotojų anketinė apklausa.
Trečioje darbo dalyje teikiami pasiūlymai UAB „Norfos mažmena“ Bernotiškės g. 3, Tauragė įvaizdžio tobulinimui.
Numatytos įmonės įvaizdžio tobulinimo kryptys: tvarkingas prekių išdėstymas, patogi ir kokybiška darbuotojų apranga, atnaujinta prekybinė įranga, atnaujintas patalpų interjeras, atnaujintas apšvietimas pardavimų zonoje, įdiegtos savitarnos kasos ir kt. „Norfos“ tobulinimui galimybės, kurios teiktų naudą ir užimtų vis didesnę dalį rinkos bei pritrauktų naujų vartotojų.
Description:
There are many companies in the sales sector that perform similar activities. Therefore, the image of companies in today's world has a significant impact on consumers, customers and competitors. So it is important to continually improve the image, develop it and cherish it in a competitive market. Object of the work - Image improvement at “Norfos mažmena” UAB Bernotiškės str. 3, Taurage. The aim of the work - after evaluation of UAB “Norfos mažmena” Bernotiškės str. 3, Taurage, the image to present its development opportunities. Working methods - Analysis of Lithuanian and foreign sources of scientific literature, analysis of online sources, analysis of company documents, questionnaire survey of clients and employees and analysis of the obtained results. Results of work: In the first part of the work, the image, its conception, the image structure and the image-forming factors were analysed, and the significance of the image for the company's activities was also analysed. The second part of the work presents the characteristics of the company, the research methodology, the image of the competitors and the survey of the clients and employees. In the third part of the work offers of UAB” Norfos mažmena” Bernotiškės g. 3, Taurage for image development. The company's image development directions are planned: orderly product placement, comfortable and high-quality clothing for employees, refurbished shopping equipment, renovated interior of the premises, refurbished lighting in the sales area, self-service cash registers and so on. Opportunities for Norfos development, which would bring benefits and take up an increasing share of the market and attract new users.