Santrauka:
Motyvuoti, savo darbu patenkinti darbuotojai dirba produktyviau, rezultatyviau, yra lojalesni įmonei. Organizacijoms pravartu taikyti individualiai pagrįstas darbuotojų motyvavimo priemones, kad jos turėtų darbuotojams kuo didesnį efektą.
UAB ,,Ecoservice Klaipėda“ vykstanti dažna darbuotojų kaita suponuoja tai, kad čia dirbantys darbuotojai nejaučia pasitenkinimo darbu, nėra tinkamai motyvuojami.
Darbo tikslas – įvertinus UAB „Ecoservice Klaipėda“ taikomas darbuotojų motyvavimo priemones numatyti jų tobulinimo galimybes, siekiant didinti darbuotojų pasitenkinimą darbu.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės vidinių dokumentų analizė, statistinių duomenų analizė, anketinė apklausa, asmeninis interviu.
Darbą sudaro 3 dalys. Teorinėje darbo dalyje analizuojami teoriniai darbuotojų motyvavimo ir jų pasitenkinimo darbu aspektai. Antrajame darbo skyriuje nagrinėjamas UAB „Ecoservice Klaipėda“ darbuotojų motyvavimas. Trečiajame darbo skyriuje pateikiami pasiūlymai UAB „Ecoservice Klaipėda“ darbuotojų motyvavimo priemonių tobulinimui, siekiant didinti jų pasitenkinimą darbu.
Siūloma darbuotojų motyvavimo procesą UAB „Ecoservice Klaipėda“ pritaikyti skirtingoms darbuotojų grupėms – administracijos darbuotojams ir darbininkams. Administracijos darbuotojams siūloma taikyti šias papildomas darbuotojų motyvavimo priemones: dovanas darbuotojams; organizuoti bendras veiklas darbuotojams; suteikti darbo laiko koregavimo galimybę ir papildomų atostogų gavimo galimybę. Darbininkams siūloma taikyti šias papildomas darbuotojų motyvavimo priemones: didesnį darbo užmokestį; dovanas darbuotojams; organizuoti bendras veiklas darbuotojams; apmokėti transporto išlaidas; draudimą nuo nelaimingų atsitikimų; įrengti darbuotojų kambarį; suteikti darbo laiko koregavimo galimybę ir papildomų atostogų gavimo galimybę.
Darbą sudaro 68 puslapiai, 7 lentelės, 31 paveikslas, 30 literatūros ir informacijos šaltinių, 2 priedai.
Description:
Employees who are motivated and satisfied with their work are more productive and loyal to the company. Organizations should use individually based employee motivation measures in order to maximize the impact on employees. The frequent change of employees of JSC “Ecoservice Klaipėda” implies that the employees working here do not feel satisfied with the work and are not properly motivated. The aim of the professional BA thesis - to evaluate the possibilities of improvement of employees' motivation measures applied by JSC “Ecoservice Klaipėda“ in order to increase employee satisfaction with work. Methods of the professional BA thesis – analysis of scientific literature, analysis of internal documents, analysis of statistical data, questionnaire survey, personal interview. Thesis consists of 3 parts. Theoretical part of the thesis analyzes theoretical aspects of employee motivation and job satisfaction. The second chapter deals with motivation of employees in JSC "Ecoservice Klaipėda". The third part of the thesis presents suggestions for improving the motivation measures of employees in JSC "Ecoservice Klaipėda" in order to increase their satisfaction of work. It is proposed that the employees' motivation process in JSC “Ecoservice Klaipėda” would be adapted for different groups of employees - administration employees and workers. The following additional staff motivation measures are offered to administrative staff: gifts to employees; joint activities for employees; the opportunity to adjust working time and get extra leave. The following additional staff motivation measures are offered to workers: higher wages; gifts for employees; joint activities for employees; pay for transport costs; accident insurance; staff room instalation; the opportunity to adjust working time and get extra leave. The work consists of 68 pages, 7 tables, 31 pictures, 30 references and sources of information, 2 appendices.