Santrauka:
Darbo problema - Svariausia problema kuriant interjerą butiko erdvei yra ta, kad spalvų paletė turi būti suderinta su visuma, skoninga. Erdvė negali būti apkrauta nereikalingais, nefunkcionaliais baldais, tačiau turi išlaikyti prabangos, išskirtinumo pojūtį. Tai tarsi mažos meno galerijos, kurių interjerai privalo atspindėti parduodama produkciją.
Darbo tikslas – išanalizavus butiko interjero viziją suprojektuoti minimalistinį prekybinį baldą, kuris papildytų visą interjerą.
Darbo metodai - Analogų paieška, butikų interjerų analizė, komercinių baldų konstrukcijos aiškinimasis, technologinių ir ekonominių skaičiavimų atlikimas, brėžinių sudarymas, grafinis apipavidalinimas, išvadų pateikimas.
Darbo struktūra – Įvade trumpai apžvelgiamas baigiamasis darbas. Bendroje dalyje aprašoma įmonė, kurioje bus gaminamas komercinis baldas. Tiriamoji dalis – aprašoma: Ekologiškų medžiagų, naudojamų baldų pramonėje, tipų ir charakteristikų analizė. Konstrukcinė dalis – išsamiai apibūdinamas baigiamojo darbo gaminys. Technologinė dalis – atliekami įvairūs skaičiavimai, pildomos lentelės, sudaromi technologiniai procesai, kortelės. Ekonominė dalis – apskaičiuojama gaminio savikaina, trumpai apžvelgiama rinka, marketingas. Baigiamoji dalis – glaustai aprašomos išvados, apibrėžiama atlikto darbo vertė, parašoma santrauka tiek lietuviškai, tiek angliškai, pateikiamas naudotas literatūros sąrašas. Grafinė dalis – pateikiami visi su gaminiu susiję brėžiniai, sumažintos planšečių kopijos.
Darbo rezultatai – suprojektuotas butiko interjeras. Sukonstruotas prekybinis staliukas, kuris išskiria dizaino sprendimu, bei naudojamomis medžiagomis.
Darbą sudaro 91 puslapis, 27 lentelės, 20 paveikslų, 10 literatūros ir informacijos šaltiniai.
Description:
The main problem - The most important problem when creating an interior for a boutique space is that the color palette must be consistent with the whole space. The space can not be overloaded with unnecessary, non-functional furniture, it has to retain a sense of luxury, uniqueness. It's like small art galleries whose interiors are supposed to reflect selling products.
The aim - after analyzing the vision of the interior of the boutique, design a minimalist and commercial furniture that will complement the interior.
Methods of - Analogue search, analysis of boutique interiors, interpretation of commercial furniture design, execution of technological and economic calculations, tehnical drawings, graphic design, presentation of conclusions.
The Structure - The introduction gives a brief overview of the final thesis. The common part describes the company where the commercial furniture will be manufactured. Exploratory - Describes: The analysis of the types and characteristics of organic materials used in the furniture industry. The construction part is a detailed description of the final work product. Technological part - various calculations, tables are filled, technological processes and cards are made. The economic part - the estimated cost of the product, a brief overview of the market, marketing. The final part - the conclusions are briefly described, the value of the work performed is defined, the summary is written in both Lithuanian and English, the list of used literature is presented. Graphic part - All drawings associated with the product are included, reduced copies of plaques in A3 format.
The result is the design of the interior of the boutique. Built-in commercial table, which distinguishes itself by the design decision, as well as the materials used.
Scope of the work the work consits of 91 pages, 27 tables, 20 figures, 10 literature sources.