Santrauka:
Šiame darbe yra analizuojamos 3D projekcijų technologijos, jų pritaikymas pramogų ir reklamos rinkose, bei tokioms projekcijoms skirtų vizualizacijų kūrimo principai, technologijos skirtos vizualizacijų kūrimui, taip pat galimos klaidos ir principai kuriais vadovaujantis būtų galima greitai sukurti kokybiškas vizualizacijas skirtas 3D projekcijoms.
Šiuo darbu yra siekiama suformuluoti pagrindinius principus, kuriais remiantis būtų galima kurti vizualizacijas skirtas 3D projekcijoms, taip pat šiame darbe yra nagrinėjama konkretaus projekto – vizualizacijų kūrimo, iliuzijų ir modernių technologijų šou programai, eiga, problemos, jų sprendimo būdai ir rezultatai.
Šio darbo metu buvo sukurtos vizualizacijos „Sapnas X“ šou programos metu rodomoms projekcijoms, surasti optimaliausi vizualizacijų kūrimo metodai, taip pat suformuluoti pagrindiniai principai kuriai remiantis būtų galima kurti kokybiškas vizualizacijas.
Description:
The following work presents an overview of projection mapping technology, also its application in entertainment media and advertising campaigns. The paper aims to form basic principles, which can be applied when preparing multimedia visualization products for projection mapping field. Also this paper analyzes concrete example – multimedia visualizations for a projection mapping and illusion show. During the course of this paper, a new multimedia product was created, also a set of most optimal tools, and work principles were found. Also the following paper presents proper ways to create high quality visual effects for projection mapping.