Santrauka:
Aleksandra Baltramaitienė. Socialinė pedagoginė pagalba pradinių klasių moksleiviams, galimai patiriantiems fizines bausmes šeimoje. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Vadovė lektorė Nina Kuitienė; Kauno kolegija, Menų ir ugdymo fakultetas, Pedagogikos katedra – Kaunas, 2019.
Darbo tikslas – atskleisti pedagogų požiūrį į pagrindinius socialinės pedagoginės pagalbos taikomus metodus pradinių klasių moksleiviams, galimai patiriantiems fizines bausmes šeimoje.
Darbo objektas – socialinės pedagoginės pagalbos metodai pradinių klasių moksleiviams, galimai patiriantiems fizines bausmes šeimoje.
Darbo apimtis. Darbą sudaro: 46 puslapis, 17 lentelių, 5 paveikslėliai, 40 literatūros šaltiniai, 8 priedai.
Darbo rezultatai. Išanalizavus pedagogų požiūrį, galima daryti prielaidą, kad fizinės bausmės labiausiai atsiliepia moksleivių psichosocialiniai raidai. Didžioji dalis respondentų teigia, kad pagalbą moksleiviams, galimai patiriantiems fizines bausmes šeimoje, turėtų teikti pedagogai, kartu bendradarbiaudami su įstaigoje dirbančiais specialistais. Daugiau kaip pusė pedagogų mano, kad efektyviausias pagalbos metodas moksleiviams, galimai patiriantiems fizines bausmes šeimoje yra individualūs pokalbiai, todėl galima daryti prielaidą, kad pedagogai turi per mažai žinių apie kitus pagalbos metodus.
Description:
Aleksandra Baltramaitiene. Social pedagogical support for primary school pupils who might be experiencing physical punishment in the family. Professional Bachelor thesis. Head lecturer Nina Kuitienė; Kaunas College, Arts and Education Faculty, Department of Pedagogy - Kaunas, 2019.
Work objective – to disclose teachers' attitudes towards basic methods of social pedagogical assistance for primary school pupils who might be experiencing physical punishment in the family.
Work object – methods of social pedagogical assistance for primary school students possibly experiencing physical punishment in the family.
Thesis scope: structure: 46 pages, 17 tables, 5 pictures, 40 literature sources, 8 annexes.
Resolts of work. Having analyzed the attitudes of teachers, it can be assumed that physical punishments are the most affected by the student's psychosocial development. The majority of respondents say that teachers who are likely to experience physical punishment in the family should be assisted by educators, in collaboration with specialist staff. More than half of educators believe that the most effective method of aid for pupils who may be experiencing physical punishment in the family is individual conversation, so it can be assumed that educators have too little knowledge of other support methods.