Santrauka:
Mokymasis ir technologijos vis daugiau maišosi kartu. Sunku rasti mokymosi būdus, kurie neparemti technologijomis. Dažnai mokytis yra panaudojami žaidimai, kurie pilni naujausių technologijų. Kai asmuo naudoja žaidimus, kaip mokymosi būdus, jam nereikia mokytojo, viską jis gali rasti žaidime. Daugeliui tokia veikla labiau skatina mokytis, nes tai juos sudomina.
Kuriamas prototipas žaidybinės sistemos, kuri leistų ugdyti komunikacijos sugebėjimus, greitą ir loginį mąstymą. Šiame projekte vienas asmuo mato tik lagaminą su daug modulių ir ekranu laikui ir gyvybėms. Kitas asmuo mato tik taisyklių žurnalą, kuriame parašytą, kaip deaktyvuoti modulius. Jie turi komunikuoti, perteikti informacija apie modulius, jų stadiją ir kaip juos išspręsti vienas kitam. Jei nors vienas asmuo negalės susišnekėti, tada laikas arba gyvybės baigsis ir žaidimas bus pralaimėtas.
Darbo tikslui pasiekti numatyti tokie uždaviniai:
1. Atlikti panašių, įgūdžius lavinančių sistemų, apžvalgą ir jų veikimo principus;
2. Apibrėžti metodus, kurių pagrindu veikia šios sistemos ir įvertinti jų funkcionalumą (fiziškai ir/arba psichologiškai);
3. Apibrėžti kuriamos žaidybinės elektroninės sistemos struktūrą, jos atliekamas funkcijas ir veikimo principus;
4. Sukurti lokalią administratoriaus įrankiu valdymo sistemą, kuri leidžia keisti užduočių sudėtingumą;
5. Sukurti žaidybines elektronines sistemas, kurios leistų lavinti elektronikos studentų žinias, tikrinti srities aplikantų žinias, atskleisti vaikų pomėgius ir asmenines savybes;
6. Pateikti gautus rezultatus, apibendrinančias išvadas ir sukurtos sistemos perspektyvas.
Description:
Learning and technology keeps getting mixed together. It is hard to find types of learning, that are not supported by technology. A lot of the time, people use games for learning, which are filled to the brim with technology. When somebody uses a game, to learn, that person doesn’t need a teacher, everything he needs, he can find in the game, also, a lot of people find this kind of learning to be more effective, because it gets them interested more.
This game system prototype, lets people train their communication skills, fast and logical thinking. This project, one person sees only the suitcase, filled with modules and a screen for time and health points, the other person sees only the manual, where it is explained, how to defuse the modules. They have to communicate, transfer information about the modules, there state and how to defuse them. If at least one person can communicate, then the time runs out, or there are no health points left and the players lose the game.
The tasks of the final project are:
1) Analyze similar, skill training systems and there working principles.
2) Define methods, by which the whole system works and analyze their functionality (physical and or psychological).
3) Define the electronical system structure, its functions and how it works in principal.
4) Create a local administrator tool system, which lets the person to control the difficulty.
5) To create an electrical game system, that lets electronics students to increase their skills, to test applicant knowledge and let children find out their hobbies and personal characteristics.
6) Present the information that was learnt, general conclusions and the created systems perspectives.