Santrauka:
Stacionarių ir vidutinio greičio matuoklių nagrinėjimas ir jų funkcionavimo algoritmo kūrimas bei kodinis apibrėžimas programose. Galimų kelių eismo taisyklių pažeidimų atpažinimas bei užfiksuotų duomenų saugojimas sukurtoje duomenų bazėje. Taip pažeidimo informacijos bei pažeidėjo duomenų perdavimas Kelių eismo policijos tarnybai. Šiuo projektu siekiama išanalizuoti bei patobulinti esamą standartinių ir vidutinių greičio matuoklių tinklo veikimą.
Dėl nepakankamo tikslaus stacionarių bei vidutinio greičio matuoklių darbo, per siauro jų tinklo Lietuvos keliuose Lietuvos Respublikos piliečiai sąmoningai vykdo kelių eismo taisyklių pažeidimus, kurie gali pareikalauti nekaltų aukų gyvybių. Šiuo atveju, ne tik labai svarbu sukurti tinkamą programos veikimo kodą, kuris leistų sklandžiai veikti konstruojamam prietaisus, bet ir palyginti jį su esamais ir naudojamais praktikoje ir išryškinti projektų privalumus.
Remiantis pateikta informacija ir išsikeltais reikalavimais, suformuluotas darbo tikslas - sukurti vidutinio greičio pažeidimo kontrolės informacinę sistemą.
Darbo uždaviniai:
• Atlikti atitinkančios tematiką literatūros analizę;
• Išnagrinėti panašias sistemas, jų veikimo algoritmus rinkoje, parinkti teorinius-praktinius darbo metodus, kurie garantuos kokybiška, tikslą atitinkantį darbo procesą;
• Pasirinkti tinkamą projektui darbo įrangą, įsigilinti į jos veikimo principą, kuri leis realiu laiku stebėti esamus pažeidimus;
• Patikrinti techninės ir programinės įrangos tarpusavio balansą, atlikti praktinius bandymus;
• Pateikti galimus tolimesnius tinklo sistemos patobulinimus.
Description:
Examination of stationary and medium speed meters and development of their algorithm, code definition in programs. Identification of possible traffic offenses and storage of recorded data in the created database. This is the way of transmitting the offense information and the offender's data to the Traffic Police Service. This project aims to analyze and improve the current performance of the standard and medium speed network.
Due to inadequate work of stationary and medium speed meters, the citizens of the Republic of Lithuania deliberately carry out road traffic offenses, which may require innocent victims' lives, through their narrow network of roads. In this case, it is not only very important to create a proper code for the program, which would allow scandals to operate the devices, but also compare it with existing and used practices and highlight the benefits of the projects.
Based on the information provided and the requirements set, the study objective, which is to create a medium speed violation control information system.
The study objectives:
• Perform literature analysis by the topic;
• Analyze similar systems, their operation algorithms, select theoretical and practical methods allowing to increase the quality of further project work;
• Select technical components for the project, exploring its operating principle, which will allow real-time monitoring of existing violations;
• Check the balance between hardware and software, perform practical tests;
• Provide the results of the project, the conclusions of the work and possible further improvements to the network system.