Santrauka:
Baigiamasis darbas – pramoginio mobiliojo žaidimo kūrimas. Šio darbo tikslas – pritaikant studijų metu įgytas teorines žinias ir praktinius įgūdžius sukurti multimedijos produktą ir išleisti jį į rinką. Šiame darbe kalbama apie tai, kas yra žaidimai ir kaip jie laikui einant transformavosi. Pasitelkiant įvairius informacijos šaltinius pagal demografinius, psichografinius ir elgesio kriterijus išskiriama tikslinė auditorija. Analizuojami panašūs produktai, kurių pagalba, atsižvelgiant į konkurentų privalumus ir trūkumus galima susidaryti kuriamo produkto konceptą. Analizuojama ir palyginama galimų naudojamų programinių įrangų potencija. Pateikiami naudojamos programinės įrangos aprašymai. Projektinėje dalyje aptariamas darbo procesas. Pateikti ekonomoniai skaičiavimai norint nustatyti produkto savikainą ir aprašyta žmogaus darbo sauga. Galiausiai pateikiamos atlikto darbo rezultatų išvados.
Description:
This graduation project is a creation of mobile videogame. The purpose of this project is to create a finished product and release it to market by using theoretic knowledge and practical skills gained during the studies. In this work there is a discussion about what games are and how they transformed over time. By using the various sources of information demographic, psychological and behavioral criteria the target audience is selected. Similar products are analysed, which, given the advantages and disadvantages of competitors, can form the concept of the product being developed. The potency of potential software used is analyzed and compared. Descriptions of used software are provided. The practical part of this project discusses the work process. Estimates are presented in economics to determine the cost of a product and describe human safety. Finally, the conclusions of the work performed are presented.