DSpace talpykla

Istorijų pasakojimo metodo taikymo galimybės AB ,,Audimas“ komunikacijoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vitkus, Matas
dc.date.accessioned 2022-09-15T08:41:06Z
dc.date.available 2022-09-15T08:41:06Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6650
dc.description The past two decades can be seen as a time of technological development and establishment in the world. From the end of the last century to the present day, technology and digitalization are evolving at an unprecedented rate - countless companies and their processes have moved to computers and phones, with most people starting and ending their day at the computer screen. One of the most popular means of communication in the world is story-telling, which aims to attract the attention of the recipient of the message, to identify with him, to evoke the corresponding emotion. In Lithuania, this is a new and, according to specialists, little discovered and applied method. However, following the examples of brand communication that has conquered the global market, it can be assumed that a well-designed story can be more influential, memorable, and the message communicated can reach its recipient and leave an impression. en_US
dc.description.abstract Viena iš pasaulyje išpopuliarėjusių komunikacijos priemonių – istorijų pasakojimas (angl. Story-telling), kuriuo siekiama pritraukti žinutės gavėjo dėmesį, su juo susitapatinti, iššaukti atitinkamą emociją. Lietuvoje tai yra naujas ir pasak autorių – dar mažai atrastas ir taikomas metodas. Tačiau sekant pasaulio rinką užkariavusių prekės ženklų komunikacijos pavyzdžius, galima daryti prielaidą, kad gerai sukurta istorija gali labiau paveikti, įsiminti, o komunikuojama žinutė – pasiekti savo gavėją ir palikti įspūdį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Istorijų pasakojimo metodas, metodo taikymas, istorijų pasakojimo metodas komunikacijoje. en_US
dc.title Istorijų pasakojimo metodo taikymo galimybės AB ,,Audimas“ komunikacijoje en_US
dc.title.alternative Possibilities of Applying the Storytelling Method in the Communication of Audimas, AB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra