Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje analizuojama prekės, prekės ženklo bei jo
sudedamųjų dalių sampratos, aptariama prekės ženklo vertės naudos bei matavimo modeliai.
Atliekama marketingo komplekso analizė bei vertės didinimo galimybės marketingo priemonėmis.
Analitinėje darbo dalyje pateikiami prekės ženklo „Food on foot“ identifikavimo elementai, išorės
aplinkos bei marketingo komplekso analizės. Taip pat pateikiama vertės didinimo marketingo
priemonėmis tyrimo metodika, analizuojami rezultatai. Trečioje dalyje pateikiami sprendimai
didinantys prekės ženklo „Food on foot“ verte marketingo priemonėmis. Darbo problema. Prekės ženklas „Food on foot“ vystydamas savo veiklą šviežių
sumuštinių rinkoje susiduria su didele konkurencija. Tai žinomos įmonės „Mantinga“ prekės
ženklas, todėl svarbu, kad jis pateisintų vartotojų lūkesčius bei siektina, kad būtų lyderiaujantis
rinkoje. Tą pasiekti padeda vertės vartotojams didinimas, kuris reikalauja nuolatinio stiprinimo.
Siekiant užtikrinti savo vietą tarp lyderių rinkoje bei būti žinomu prekės ženklu su lojaliais
vartotojais, prekės ženklo vertei kurti turi būti skiriamas didelis dėmesys.
Darbo tikslas – Pateikti prekės ženklo „Food on foot“ vertės didinimo sprendimus
marketingo priemonėmis.
Description:
The theoretical part of the study analyzes the concepts of the brand, the
brand and its components, as well as the benefits and measurement models of brand value. The
analyzing the marketing complex and the possibilities of increasing the value by marketing means
are performed. In the analytical part of the work are presented the elements of brand identification
“Food on foot”, analyses of the external environment and the marketing complex. The methodology
for increasing value through marketing is also presented by marketing means is also presented, the6
results are analyzed. In the third part, marketing tools are presented in order to increase the value of
Food on Foot. The main problem of the „Food on foot“ brand - faces strong competition in the fresh
sandwich market. It is a well-known brand of Mantinga, so it is important that it meets consumer
expectations and aim to be a market leader. This is accomplished by maximizing the value
consumers receive, which is reinforced continuously. In order to secure its place among the market
leaders and to be a well-known brand with loyal consumers, great focus must be placed on creating
brand value.
The aim of the Solutions for Increasing the Value of the Food on Foot Brand through
Marketing Measures is - Provide marketing solutions to increase the value of the Food on foot
brand.