Santrauka:
Teorinėje darbo dalyje teoriškai aprašomas pardavimų didinimas,
analizuojama skaitmeninio marketingo samprata, įtaka pardavimams bei aprašomos pasirinktos
skaitmeninio marketingo priemonės pardavimų didinimui. Analitinėje darbo dalyje atliekama
UAB „Kirotech“ situacijos ir verslo aplinkos analizė bei analizuojamos naudojamos skaitmeninio
marketingo priemonės. Projektinėje dalyje formuojami pasiūlymai, skirti įmonės pardavimų
didinimui skaitmeninio marketingo priemonėmis. Darbo problema. Nepakankamai aktyviai vykdoma marketingo veikla. UAB „Kirotech“
pardavimų apimčiai didelę įtaką turinčių veiksnių neišpildymas riboja įmonę nuo potencialių
pardavimų, plėtros galimybių.
Darbo tikslas. Remiantis moksliniais informaciniais šaltiniais bei esama įmonės
situacija, parengti projektinius sprendimus, skirtus UAB „Kirotech“ pardavimų didinimui
skaitmeninio marketingo priemonėmis.
Description:
The theoretical part of the work theoretically describes the increase of
sales, analyzes the concept of traditional and digital marketing, the impact on sales and describes
the chosen means of digital marketing to increase sales. In the analytical part of the work, the
analysis of the situation of UAB Kirotech is performed, the internal and external factors affecting
the company's activities are determined and the digital marketing tools used are analyzed. In the
project part, based on the material described in the theoretical and analytical part, proposals for
increasing the company's sales are formed. The main problem of the BA thesis. Insufficiently active marketing activities. Failure
to comply with the factors that significantly affect the sales volume of UAB Kirotech limits the
company from potential sales and development opportunities.
The aim of the BA thesis. Based on scientific information sources and the current
situation of the company, prepare project solutions for increasing the sales of UAB Kirotech by
digital marketing tools.