Santrauka:
Vaiko kalbinai įgūdžiai sparčiausiai vystosi pirmuosius trejus vaiko gyvenimo metus. Vaikai, gimę po 2010 metų, yra alfa kartos vaikai, kurie yra mažiau bendraujantys. Todėl, vaiką supantiems suaugusiesiems, yra labai svarbu sukurti kalbą lavinančią aplinką. Viena iš priemonių yra šiuolaikinė literatūrinė pasaka. Ji nagrinėja vaikui svarbias temas, turi spalvingas iliustracijas, trumpą vaikui suprantamą tekstą. Šis bakalauro darbas aptaria šiuolaikinės literatūrinės pasakos reikšmę vaiko kalbiniams įgūdžiams ugdyti.
Tyrimo problema. Kokia šiuolaikinių literatūrinių pasakų reikšmė, ugdant ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinius įgūdžius?
Tyrimo tikslas. Atskleisti šiuolaikinių literatūrinių pasakų reikšmę, ugdant ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinius įgūdžius. Darbo tema – šiuolaikinių literatūrinių pasakų reikšmė ugdant ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinius įgūdžius.
Description:
Relevance of the research. Three years from birth are the most important years for the development of child‘s linguistic (language) skills. Children born since the year 2010 are the children of Alpha generation. They do not have a great desire to communicate and this is why the creation of an environment that helps to develop language skills is so vital. One of the means is a modern literary tale. It seems engaging since the topics of the stories are close to child‘s mind, has colourful pictures and usually short and easy comprehensible text. The impact of modern literary tale to the development of child‘s linguistic skills will be discussed in my bachelor‘s theses.
Problem of the research. What is the significance of contemporary literary fairy tales on the development of the speaking skills of early age children?
Aim of the research. To reveal the significance of contemporary literary fairy tales on the development of the speaking skills of early age children.
The topic of the work is the significance of contemporary literary fairy tales on the development of the speaking skills of early age children.