DSpace talpykla

UAB „Metalo technologijos“ naujos prekės įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vereckis, Saulius
dc.date.accessioned 2021-07-23T06:30:02Z
dc.date.available 2021-07-23T06:30:02Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4708
dc.description Theoretical part consists of the analysis of new product development, crucial steps, and necessary analyses of the product; so that, subsequently, the potential and the opportunity of the product to secure a place in the market would be revealed. Moreover, the analytical part discusses the situation of UAB “Metalo technologijos”. A piece of research was carried out in order to get a grasp of knowledge regarding new product’s potential in the market; results are considered. Whereas the project part specifically recommends the possible solutions of a product being introduced to the market. roblem of the thesis: which decisions should be made regarding the new product from UAB “Metalo technologijos” in order for it to achieve success and popularity while strengthening the company’s position in the market? The aim of the thesis: to theoretically analyze new product development and offer possible solutions to UAB „Metalo technologijos” as of their new product entering into the market en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojami naujos prekės įvedimo į rinką sprendimai, kokius etapus reikia pereiti ir kokias analizes atlikti, jog būtų sėkmingai išsiaiškintas prekės potencialas bei galimybė įsitvirtinti rinkoje. Analitinėje dalyje yra aptariama UAB „Metalo technologijų“ situacijoje, parengiamas tyrimas, kurio metu bandoma sužinoti naujos prekės potencialą rinkoje bei pateikiami tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami rekomenduojami sprendimai siekiant sėkmingai įvesti prekę į rinką. Darbo problema: kokius priimti sprendimus, kurių dėka UAB „Metalo technologijos“ naujai įvedama prekė sulauktų populiarumo bei padėtų sustiprinti savo pozicijas rinkoje? Darbo tikslas: išanalizavus naujos prekės įvedimo į rinką sprendimus teoriniu aspektu bei įvertinus įmonės veiklos situaciją pateikti UAB „Metalo technologijos“ naujos prekės įvedimo į Lietuvos rinką sprendimus, pagrįstus įmonės veiklos analize ir tyrimo duomenimis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Nauja prekė, įvedimas, konkurencija. en_US
dc.title UAB „Metalo technologijos“ naujos prekės įvedimo į Lietuvos rinką sprendimai en_US
dc.title.alternative Decisions for the introduction of a new Metalo Technologijos UAB product into Lithuanian market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra