DSpace talpykla

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Naršyti Kolegijos mokomieji leidiniai pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas (Kauno kolegija, 2017)
    Šios metodinės priemonės tikslas – paaiškinti kai kuriuos esminius baigiamųjų darbų rengimo, jų rašymo, įforminimo ypatumus. Čia įvardyti pagrindiniai baigiamųjų darbų rengimo tvarką, gynimą, vertinimą bei kitus su studijų ...
  • Grigonienė, Giedrė (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2022)
    Šis leidinys parengtas kaip aktyvaus mokymosi priemonė. Jame nurodomi mokymosi tikslai, uždaviniai, susisteminama medžiaga, suteikiama galimybė patikrinti ir įvertinti įgytas žinias bei įgūdžius. Leidinys tinka ir darbui ...
  • Daubarienė, Jūratė (Kauno kolegija, 2018)
    Šis leidinys prasideda nuo įvado, kurį sudaro pagrindinės keturios svarbiausios dalys: aktualumas, naujumas, tikslas, uždaviniai ir metodai. Šis leidinys atspindi studijų rašto darbų teorinę dalį (literatūros analizę). ...
  • Arminienė, Aušra; Didjurgienė, Aušra; Gudeliūnienė, Giedrė; Motiejūnė, Gelmina; Samuolaitis, Mindaugas (Kauno kolegija, 2017)
    Šios metodinės priemonės tikslas – pateikti pagrindinius profesinio baigiamojo darbo rengimo, įforminimo bei pristatymo reikalavimus, kurie skirti Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto Logistikos studijų programos ...
  • Koscelkovskienė, Irina; Pupelienė, Inga (Kauno kolegija, 2017)
    Laboratorinių darbų metodinė priemonė suteiks studentams žinių apie pagrindinius žaliavų ir maisto produktų komponentus, juose vykstančius biocheminius procesus ir pokyčius bei šių procesų įtaką maisto produktų kokybei. ...
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2021)
    Maisto technologijos ir viešojo maitinimo studijų krypčių metodiniai nurodymai baigiamajam darbui rengti (toliau - Metodiniai nurodymai) nustato koleginių studijų programų Maisto technologija (valstybinis kodas 6531FX014), ...
  • Heningas, Linas (Kauno kolegija, 2015)
    Metodinė mokymo priemonė studentui apie medienos apdirbimą obliavimo - lyginimo staklėmis.
  • Poškienė, Irena; Albrektas, Darius (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2022)
    Mediena plačiai naudojama įvairioms statybinėms konstrukcijoms, apdailos darbams, baldams gaminti. Šie gaminiai pasižymi visa eile gerų techninių savybių: jie lengvi, palyginti stiprūs, mažai laidūs šilumai. Mediena lengvai ...
  • Kauno kolegija, Medijų technologijų katedra (Kauno kolegija, 2013)
    Metodiniai nurodymai baigiamiesiems darbams skirti Erasmus studentams
  • Kaunas University of Applied Sciences, Faculty of Business (Kaunas University of Applied Sciences, 2021)
    The methodological handbook aims to provide the basic requirements for the content and formatting of course papers. These guidelines for composing study papers are intended for the international students of the Faculty of ...
  • Kauno kolegija Higher Education Institution, Faculty of Business (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2024)
    Every student at a higher education institution produces written papers as a part of their study programme. The methodological handbook aims to provide the basic requirements for the content and formatting of course papers. ...
  • Arminienė, Aušra; Damalakienė, Zita; Didjurgienė, Aušra; Kupstienė, Lina; Ligeikienė, Raminta Andrėja; Mačiulienė, Vilija; Martinonytė, Jūratė; Motiejūnė, Gelmina; Navickienė, Viktorija; Paliulienė, Lina; Vitkutė-Zvezdinienė, Iveta; Vaičiulienė, Svetlana (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2020)
    The aim of this methodology is to provide the main requirements for the content and formalisation of written tasks.
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Viešojo maitinimo katedra (Kauno kolegija, 2017)
    Šios metodinės priemonės tikslas – nustatyti reikalavimus profesinio bakalauro baigiamajam darbui atlikti, įvertinant juos reglamentuojančią teisinę bazę, studijų turinį, atskleidžiant darbo medžiagoje studento pasiektus ...
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Informatikos katedra (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2021)
    Šie metodiniai nurodymai baigiamajam darbui rengti (toliau Metodiniai nurodymai), skirti Kauno kolegijos Informatikos inžinerijos krypties studijų programos Kompiuterinių tinklų administravimas (valst. kodas 6531BX024) ...
  • Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Aplinkos inžinerijos katedra (Kauno kolegija, 2017)
    Kauno kolegijos Technologijų fakulteto Aplinkos inžinerijos katedroje realizuojamų studijų programų baigiamųjų darbų rengimo ir gynimo metodiniai nurodymai (toliau – Metodiniai nurodymai) reglamentuoja baigiamųjų darbų ...
  • Adomaitienė, Zinaida; Kedainienė, Genė; Kujalavičius, Žygimantas; Langvinienė, Salomėja; Pilkis, Giedrius; Poškienė, Irena; Sutkienė, Ingrida (2011)
    Šiame leidinyje pateikiama Baldų ir medienos dirbinių gamyba studijų programos metodiniai nurodymai baigiamojo darbo rengimui
  • Ligeikienė, Raminta; Lukšaitienė, Audronė; Mačiulienė, Vilija (Kauno kolegija, 2017)
    Šiame leidinyje pateiktos metodinės rekomendacijos Turizmo ir viešbučių vadybos profesinio bakalauro baigiamųjų darbų rengimui, įforminimui ir gynimui. Leidinyje aptarti baigiamųjų darbų turinio, kūrybinio proceso ir ...
  • Putramentienė, Angelika; Maželienė, Žaneta (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2018)
    Mikrobiologijos praktinio mokymo priemonė yra parengta akušerijos, bendrosios praktikos slaugos ir medicininės kosmetologijos studentams. Mokymo priemonėje nagrinėjama mikroorganizmų morfologija, fiziologija, sterilizacija, ...
  • Maksvytienė, Inga (Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2023)
    Metodinės priemonės paskirtis – sumažinti studento darbo krūvį, padėti studentui susiplanuoti ir laiku pateikti reikalingas užduotis semestro metu bei individualiai įsivertinti dalyko studijavimo progreso eigą. Naudodamasis ...
  • Kuitienė, Nina (Kauno kolegija, 2010)
    Leidinys tinka visų aukštųjų neuniversitetinių studijų programų studentams, nes pateikiama medžiaga suderinta su kitų Lietuvos aukštųjų mokyklų metodiniais reikalavimais. Vis dėlto daugiau dėmesio skiriama socialinių tyrimų ...

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra